מגהמה - ציי רכב
חדשות
חדשות חשמליות
טעינה וסוללות
לעמוד קודם

האם ביצועי סוללת הליתיום-יון עוברת לשלב הבא?

03/04/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

קבוצת קורטקThe Coretec Group (OTCQB: CRTG), מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, היא אחת מקבוצה נבחרת של חברות שנבחרו להציג בכנס אמריקני בן יומיים על האצת הפיתוח של שרשרת אספקת סוללות מקומית.

ד"ר מישל טוקארז, סגנית נשיא לשותפויות וחדשנות, דיברה על הפיתוח של קבוצת קורטק של סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון. קבוצת קורטק משתמשת במאפיינים הייחודיים של cyclohexasilane ומולקולות דומות כדי לשפר את הביצועים של אנודות סיליקון. הגישה של קבוצת קורטק חדשה לתעשייה ומוגנת על ידי הבקשה האחרונה של החברה לפטנט שימושי מלא. התפתחות זו עלולה להשפיע מאוד על שוק הרכב החשמלי.

הכנס הווירטואלי בן היומיים שכותרתו "גישור על הפער: קידום ייצור הסוללות ושרשרת האספקה של אמריקה", משך יותר מ-1,400 משתתפים מכל רחבי המדינה, כאשר כמעט מחציתם מייצגים את התעשייה.

"הכנס הציע הזדמנות אדירה לדון בטכנולוגיית הסיליקון-אנודה של קבוצת קורטק עם שותפים פוטנציאליים, כמו גם מנהיגי ממשל ותעשייה", אמר המנכ"ל מתיו קפרס. "אנו מאמינים שהגישה שלנו היא המפתח לפתיחת העוצמה של אנודת סיליקון, אשר יאריכו את חיי סוללות הליתיום-יון לכל דבר, החל מאלקטרוניקה ניידת וכלה בכלי רכב חשמליים".

מחקרים הראו כי לאנודות סיליקון יש את היכולת להחזיק פי 10 את הליתיום של אנודות גרפיט מסורתיות. עד כה, עם זאת, ניסיונות לשחרר את הכוח של אנודות סיליקון סבלו ממחזורי טעינה וטעינה ירודים ותוחלת חיים מופחתת של הסוללה. במילים פשוטות, מדענים טרם חילצו את מלוא הפוטנציאל של אנודות סיליקון. קבוצת קורטק מאמינה שהגישה שלה – הנדסת ננו-חלקיקי סיליקון כדי לפתור את הבעיה – תממש את הפוטנציאל של אנודות סיליקון לקחת את ביצועי סוללת הליתיום-יון לשלב הבא.

"אנחנו מפתחים סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון כדי להדגים את ההשפעות של הגישה הייחודית שלנו לבעיית מחזור החיים של טעינה וטעינה", אמרה ד"ר טוקארז. "זה היה פורום פנטסטי לדון בגישה שלנו וזה היה כבוד לתרום לקבוצה כל כך מוערכת".

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן