מגהמה - ציי רכב
חדשות
חדשות חשמליות
טעינה וסוללות
לעמוד קודם

תחנות הטענה במרכזי קניות המוניים

07/04/2022
זמן קריאה: 2 דק'

חברת וולטה (Volta) המתמחה בפתרונות הטענה לרכבים חשמליים וחברת טנגר מרכזי אאוטלט (Tanger Factory Outlet Centers, Inc) לניהול של מרכזים מסחריים לעודפים באוויר הפתוח, הודיעו על כוונתן להתקין תחנות הטענה דינמיות של וולטה בתשעה מרכזים של טנגר ברחבי ארצות הברית. מדובר בהתרחבות של וולטה לשני אזורים חדשים ולהעמקת האחיזה שלה באזורים שבהם היא כבר פעילה. השותפות הזו צפויה לצמוח בחודשים הקרובים.

וולטה תספק לקונים גישה לפתרונות הטענה 2L ו-Fast DC. תוכנית הפריסה של וולטה תספק הטענה אמינה ואוניברסלית שתפורה למידותיהם של לקוחות המרכזים של טנגר. השותפות היא אבן דרך נוספת במאמץ המתמשך של וולטה לחבר "מיילים נקיים" למסחר, ומסמנת את המחויבות של טנגר לקדם עתיד נקי יותר באמצעות רעיונות חדשניים בתחום הקמעונאות.

"רשת ההטענה החכמה שלנו ממירה תובנות התנהגותיות עמוקות לדולרים בזמן שהיא מביאה הטענה נוחה ואמינה למקומות שבהם אנשים מעבירים את זמנם", אמר סקוט מרסר, מייסד ומנכ"ל וולטה. "צמצום פליטות פחמן תוך שימת הלקוחות במרכז, הוא עניין מהותי לשתי החברות, ולכן שיתוף הפעולה שלנו עם טנגר הוא התאמה טבעית."

תחנות הטענה בולטות לעין של וולטה כבר פרוסות ליד הכניסות של קומפלקסים מסחריים מרכזיים. באמצעות המסך הדיגיטלי בגודל 55 אינץ', וולטה מספקת פלטפורמה של פרסום ותקשורת שנועדה לקדם מעבר לרכבים חשמליים ולמשוך לקוחות למרכזי קמעונאות, ומאפשרת למותגים להגיע אל הלקוחות רגע לפני שהם נכנסים לחנות כדי לבצע רכישה. וולטה מדיה מציעה למפרסמים מסך גדול שישלים את פריסת התקשורת שלהם. טנגר מתכוונת למנף את המדיום הזה ברמה הלאומית, המחוזית והמקומית, כחלק מאסטרטגיה של שותפויות רב-ערוציות.

"אנחנו בטנגר בונים קהילות חזקות ותוססות ועתיד נקי יותר ובריא יותר לכולם", אמרה לסלי סוואנסון, ראש אגף תפעול בטנגר אאוטלטס. "השותפות שלנו עם וולטה תספק ללקוחותינו שירות בעל ערך רב בזמן שהם עושים קניות, ובד בבד תסייע לשותפים הקמעונאיים שלנו למשוך אליהם קונים שמחפשים דרך נוחה להטעין את רכביהם החשמליים. הדבר יסייע גם לשותפים שלנו מתחום התקשורת לרתום לצרכיהם את הפלטפורמה."

הוספת התחנות של וולטה למרכזי קניות המוניים הוכיחה את עצמה כגורם שמגביר את תכיפות הביקורים של קונים בעלי יכולת עם 70-60 אחוז יותר כוח קנייה בהשוואה לקונה הממוצע. כך לפי בדיקה שערכה חברת המידע Experian Marketing Services data.

 


מקור: www.businesswire.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן