הרמן רכשה את Sound United
הרמן (HARMAN International), חברה בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics Co., Ltd, המתמקדת בטכנולוגיות מקושרות לתחום הרכב, במוצרי צריכה ובמוצרים ארגוניים, הכריזה על השלמת הרכישה של Sound United, עסקי השמע הצרכני (לשעבר) של Masimo Corporation. מגוון המוצרים הנכללים במותגי השמע האייקוניים של Sound United כוללים את Bowers & Wilkins, Denon, Marantz, Definitive Technology, Polk Audio, Classé, HEOS ־Boston Acoustics.
ציון הדרך האסטרטגי מסמל הרחבה ממשית של עסקי השמע שהם ליבת HARMAN וכן את טביעת רגלה בקטגוריות מוצרים ראשיות הכוללות מוצרי שמע לבית, אלקטרוניקה (מגברים, רכיבי hi-fi components, AVR), אוזניות ושמע לרכב. השילוב של מוצרי Sound United המוערכים עם עסקי השמע המוכרים שלה יאפשר ל־HARMAN להציע את סדרת המוצרים המקיפה ביותר בתחום השמע. בעקבות זאת ל־HARMAN יש כעת את הכלים שיאפשרו לה להציע מבחר גדול יותר, חדשנות מעמיקה יותר וחוויות יוצאות דופן בסביבות האזנה למיניהן.
"החזון של HARMAN הוא ליצור חוויה שמעשירה את חיי האנשים באמצעות חוויית שמע יוצאת דופן", אמר דייב רוג'רס, נשיא, חטיבת סגנון חיים ב־HARMAN. "מגוון המוצרים המרשים של Sound United מבוסס על תשוקה עמוקה לצליל ולחדשנות, וכן על מחויבות לאיכות התואמת לערכים של HARMAN. עסקה זו נותנת לכל המעורבים בדבר הזדמנות לצמיחה ממשית. היא מחזקת את האסטרטגיה של HARMAN להתבסס על סיפור ההצלחה חסר התקדים שלה ומאפשרת להביא את החברה לגבהים חדשים כגוף מוביל בתחום השמע."
Sound United תפעל כיחידה עסקית אסטרטגית (SBU) ועצמאית בתוך חטיבת סגנון החיים של HARMAN. מבנה זה יבטיח כי המורשת של כל מותג, המומחיות ובסיס הלקוחות הנאמנים, יישארו במרכז זהותה. בגילוי המשאבים הגלובליים והגודל של HARMAN, למותגי Sound United יהיו תפוצה נרחבת יותר ויכולות משופרות, תוך שהחטיבה תמשיך לממש את היעדים הברורים שלה ותעמיק את הצלחתה בשוק.
המותגים, המומחיות והכישרונות החדשים שנוספו מ־Sound United יקדמו את הפיתוחים של HARMAN בתחום טכנולוגיית השמע, ירחיבו את הנוכחות בשוק ויחזקו את מיצובה כגוף מוביל וגלובלי במפגש של צליל, תרבות וטכנולוגיה.
צילום: HARMAN