ריקול לטנדרים של פורד
ועדה פנימית של פורד, האחראית לטפל במקרים בטיחותיים חריגים (CCRG), פתחה בחקירה לאחר שהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בארה"ב דיווחה על ריבוי תלונות מצד בעלי רכבי פורד מוסטנג (Ford Mustang) בנוגע למצלמות רוורס פגומות. בפברואר 2022 כבר בוצע ריקול של יותר מ־330 אלף רכבי מוסטנג בעקבות הבעיה, לאחר שהדגם הישן של המצלמה הוסר מפס הייצור בפברואר 2015. חקירה נוספת שנעשתה בעקבות הריקול הראשוני העלתה, כי רכבים אחרים מתוצרת פורד, בהם טנדרים מדגם Super Duty מ־2015 ודגמים אחרים שיוצרו מסוף 2014 ועד תחילת 2015, כללו רכיבי מצלמה דומים או זהים.
לפי נתוני הרשות לבטיחות בדרכים, פורד הצליחה למפות ולאתר את כל הרכבים שבהם הותקנו המצלמות הפגומות. את המצלמות סיפקה חברת מגנה (Magna) ממישיגן. בבדיקות התבררה כמות חריגה של תביעות אחריות על המצלמות. התקלה הייתה קשורה לנזק שזוהה בתנור ההלחמה במפעל של מגנה, כלומר עוד בשלב הראשוני של ייצור המצלמות. כמו כן צוין שינוי בלתי מאושר של לוח המעגל המודפס של המצלמה, שביצע ספק משנה. השינוי הטכני שעשה הספק על דעת עצמו עלול לגרום עיוותים ולייצר חיבורים לקויים בממשק החיבור של המצלמה.
חוקרי פורד קיימו מספר פגישות עם נציגי רשות הבטיחות בדרכים במשך השנה כדי לבחון את הממצאים, וב־16 באפריל אישרה פורד באופן סופי את קריאת הריקול. לפי הערכות החברה, כ־4% מהרכבים הכלולים בריקול אכן מכילים את החומרה הפגומה. נכון לעכשיו, פורד לא קיבלה עדויות או פניות בנוגע לתאונות או לפגיעות שנגרמו בגלל התקלה. עם זאת מדובר בריקול ה־46 במספר שהחברה מבצעת מאז תחילת 2024, וייתכן שהוא חל על יותר מ־1.5 מיליון כלי רכב.
באפריל הכריזה פורד על ריקול נוסף ל-123,611 טנדרים ורכבי שטח מהשנים 2017 ו-2018, בהם הדגמים F-150 ו-Expedition, בעקבות דליפות נוזל בלמים. במרס פתחה רשות הבטיחות בבדיקה מוקדמת בנוגע ל-1.3 מיליון כמעט רכבי F-150 מהשנים 2015 עד 2017 עם תיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים, לאחר שהתקבלו 138 תלונות על הורדת הילוך פתאומית בנסיעה בכביש מהיר.