מגהמה - ציי רכב
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

שיתוף פעולה בין מובילות קטגוריה בטכנולוגיית נהיגה אוטונומית

06/08/2025
זמן קריאה: 3 דק'

WeRide, מובילה עולמית בטכנולוגיית נהיגה אוטונומית, השיקה את פלטפורמת המחשוב עתירת הביצועים HPC 3.0, שפותחה במשותף עם לנובו ומבוססת על שבבי DRIVE AGX Thor המעודכנים ביותר של NVIDIA פלטפורמת HPC 3.0 החדשה עושה את הופעת הבכורה שלה בדור האחרון של Robotaxi GXR של WeRide - מה שהופך אותו לרכב האוטונומי הראשון בעולם ברמה 4 (L4), ומיוצר בייצור המוני, המבוסס על DRIVE AGX Thor של NVIDIA. HPC 3.0, ברמת דרישות שוק הרכב, מפחיתה את עלות חבילת הנהיגה האוטונומית ב-50%, וסוללת את הדרך לפריסה מסחרית בקנה מידה גדול של GXR.

פלטפורמת HPC 3.0 של WeRide, הכוללת תצורה כפולה של DRIVE AGX Thor מבית NVIDIA, המריצה את מערכת ההפעלה DriveOS בעלת הסמכת אבטחה, בנויה על בקר תחום הנהיגה האוטונומית AD1 L4 של Lenovo - ומספקת עוצמת מחשוב AI ברמה של עד 2,000 TOPS. זוהי פלטפורמת המחשוב החזקה ביותר שקיימת לתמיכה ברכב אוטונומי ברמת L4.

מעבר לשדרוגי הליבה, HPC 3.0 משפר את האינטגרציה של המערכת, מקטינה את עלויות הייצור ההמוני לרבע לעומת HPC 2.0, ומקטינה את עלות חבילת הנהיגה האוטונומית ב-50%. בנוסף היא משלבת מודולים מרכזיים כגון שער Ethernet, שער CAN, ניווט אינרציאלי וזיהוי התנגשויות, ומקטינה את הוצאות הייצור כמו גם את הוצאות התחזוקה. זה מקטין את עלות הבעלות הכוללת (TCO) של HPC 3.0 ב-84% לאורך מחזור החיים שלה בהשוואה לקודמתה.

HPC 3.0 מוסמכת בהתאם לתקנים AEC-Q100, ISO 26262 ו-IATF 16949. ארכיטקטורת התכנון היתירה שלה עומדת ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר של ASIL-D, עם שיעור כשל שנמוך מ-50 FIT (מספר הכשלים למיליארד שעות פעולה) ו-MTBF (זמן ממוצע בין כשלים) של 120,000 עד 180,000 שעות. היא נבנתה לשמש לאורך 10 שנים או עד 300,000 ק"מ של שימוש, ומסוגלת לפעול בטמפרטורות קיצוניות בחל ב-40OC- עד 85OC, ועברה בהצלחה בדיקות חום, הלם וקורוזיה. כמו כן, HPC 3.0 תואמת במלואה לתקני הסביבה העולמיים של VOC, כך שהיא מתאימה לפריסה ברחבי המזרח התיכון, דרום מזרח אסיה, אירופה ושווקים בינלאומיים אחרים - ומספקת כך תמיכה במטרה של WeRide להרחיב את צי ה-Robotaxi שלה ברחבי העולם.

 

 

"שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם לנובו ו-NVIDIA מייצג פריצת דרך גדולה בכוח המחשוב, ארכיטקטורת המערכת ויעילות העלות. שילוב פלטפורמת HPC 3.0 ב-Robotaxi GXR שלנו משפר את האמינות וההיענות של הרכב תוך הפחתה משמעותית בעלויות הפריסה. בהמשך, אנו מתכננים להרחיב את הפלטפורמה הזו על פני יותר מכלי הרכב האוטונומיים L4 שלנו - כולל Robobus ו-Robosweeper - ולהביא ניידות חכמה ונגישה ליותר ערים ולקוחות ברחבי העולם", אמר טוני האן מייסד ומנכ"ל WeRide.

"אנו נרגשים לראות את הפריסה המוצלחת של DRIVE AGX Thor של NVIDIA ב-Robotaxi GXR של WeRide, וזה מסמן צעד משמעותי לקראת הבאת כלי רכב אוטונומיים ברמת L4 לשוק בקנה מידה גדול. שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם WeRide בפיתוח של בקר התחום AD1 היה גורם מרכזי בהאצת חדשנות זו. Lenovo מחויבת למנף את כוח המחשוב המתקדם שלנה ולעבוד עם שותפות בתעשייה כדי לקדם את המסחור של פתרונות נהיגה אוטונומיים ברחבי העולם", אמר דוני טאנג, סגן נשיא וראש קבוצת מחשוב הרכב ב-Lenovo.

NVIDIA היא משקיעה אסטרטגית ב-WeRide מאז 2017 באמצעות תוכנית NVIDIA Inception. עלי קאני (Ali Kani), סגן נשיא לרכב ב-NVIDIA, בירך גם הוא את WeRide.

" ה-Robotaxi מעצבים מחדש את הניידות העירונית, וזה מרגש לראות את ההתקדמות שעשו WeRide ו-Lenovo בפריסת מערכת נהיגה אוטונומית ברמה 4 המבוססת על מחשוב מואץ של NVIDIA ו-DriveOS ", אמר עלי קאני, סגן נשיא לרכב ב-NVIDIA. " הישגם מסמן ציון דרך משמעותי שמסייע להפוך למציאות תחבורה אוטונומית בטוחה, ניתנת להרחבה ויעילה".

 

צילום: WeRide

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן