מגהמה - ציי רכב
מדורים
טכנולוגיות מתקדמות
לעמוד קודם

הרמן תורמת פלטפורמת שירותים מחוברים

03/08/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

במהלך בעל משמעות להאצת המעבר של תעשיית הרכב לכלי רכב מוגדרי תוכנה (SDV), חברת HARMAN - מובילה עולמית בטכנולוגיית רכב וחברה בת של Samsung Electronics - נהפכת לאחת החברות הראשונות שיש לה פלטפורמת שירותים מחוברים מלאה בקוד פתוח. מהלך זה יאפשר רמות חדשות של שיתופי פעולה בתעשייה לטובת פיתוח ופריסה מודולריים.

הפלטפורמה, הזמינה כעת במסגרת פרויקט ECSP, פלטפורמת השירותים המחוברים של קרן אקליפס (Eclipse Foundation), היא שלב מכריע ליצרני רכב ומפתחים העובדים על חידושים סקלביליים בסביבת הענן והכנסתם לשוק.

HARMAN הצטרפה בשנה שעברה לקרן אקליפס, שהיא עמותה בינלאומית המנהלת את פלטפורמת Eclipse, סביבת פיתוח יישומים פתוחה וחופשית הנתמכת על ידי יותר מ־360 חברות בעולם הרכב.

הגרסה הראשונה זמינה כעת לציבור הרחב ומשמשת ציון דרך של ממש ל"קבוצת העבודה רכב מוגדר תוכנה" של קרן אקליפס, שכן פרויקט ECSP כבר הוטמע בהצלחה בסביבות ייצור גדולות על ידי יצרניות רכב ומפעילי ציי רכב גדולים. הפלטפורמה נועדה לתמוך בפריסה של עד 100,000 כלי רכב מחוברים על ידי הצעת מגוון פונקציות קריטיות, בהן קישוריות אמינה ומאובטחת בין הרכב לענן, קליטה וניתוב של נתוני הרכב בהיקף גדול, ניהול הרכב וההתקנים המחוברים, ניהול משתמשים וזהויות, תשתית ליישומי סטרימינג, איסוף נתוני טלמטריה לרכב ושורה של יכולות מתקדמות.

קובי מיכלסון, מנכ"ל HARMAN ישראל, אמר: "העבודה שלנו ב-HARMAN מונחית בגישה שעל פיה שיתוף פעולה הוא הבסיס לאספקת פתרונות SDV עם יכולת אמיתית לסקלביליות. התוכנה משנה מן היסוד את אופן הפיתוח ואת חוויית השימוש בכלי רכב. האצת המעבר המוצלח לעידן הרכב מוגדר התוכנה מצריכה שיתופי פעולה שמפגישים את הגורמים המובילים בתחומי הרכב ופיתוח התוכנה.

"ב־HARMAN אנו מובילים מהלכי חדשנות שהופכים את הרכב למרכז חיים מחובר ודינמי. זאת תוך התמקדות במה שבאמת חשוב: להקל על המפתחים והיצרנים לספק חוויות משופרות, ולאפשר לצרכנים ליהנות מחוויות מותאמות ומעולות בתוך הרכב. הנהגים והנוסעים של היום מצפים לחוויות מותאמות אישית ומחוברות לחיים, הדומות למכשירים החכמים שהם משתמשים בהם."

בשנה שעברה הצטרפה HARMAN כשותפה אסטרטגית ל"קבוצת העבודה רכב מוגדר תוכנה" של Eclipse Foundation. הקבוצה נועדה לתמוך בפיתוח תוכנות קוד פתוח למערכות מקיפות בתוך הרכב וסביבו, כולל חוויות משתמש אימרסיביות בתא הנוסעים.

"תרומת פרויקט ה־ECSP לקבוצת העבודה מצד HARMAN מציגה מובילות בתעשייה ומביאה יכולות חדשות חשובות המאיצות את הפיתוח של ארכיטקטורות רכב גמישות ומבוססות ענן בקוד פתוח", אמר מייק מילינקוביץ', מנכ"ל Eclipse Foundation. "הודות לתמיכה המתקדמת בקישוריות, ניהול מרחוק, תפעול ציי רכב וניטור נתונים, הפרויקט מספק ליצרני הרכב תשתית קוד פתוח עוצמתית ליצירת חוויות ייחודיות בתוך הרכב."

עם השקה זו, HARMAN מביעה מחדש את מחויבותה להשקעה משמעותית בקהילות הקוד הפתוח, הן עם נכסים קיימים והן עם מפתחים. החברה קוראת לשחקנים נוספים בתעשייה להצטרף ליוזמת Eclipse CSP ולהיות שותפים בהמשך פיתוח פרויקט זה.

 

אילוסטרציה

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן