מגהמה - ציי רכב
מדורים
טכנולוגיות מתקדמות
לעמוד קודם

לרייד מוביליטי פתרונות להסעת עובדים

20/04/2023
זמן קריאה: 2.5 דק'

רייד מוביליטי מקבוצת הרכב של יוניון קיימה כנס ראשון בנושא פתרונות בתחום הסעות עובדים בארגונים. בכנס חשפה לראשונה פיתוחים שנועדו לייעול ושיפור של חוויית המשתמש. רייד מספקת פלטפורמה טכנולוגית חדשנית הממירה את צרכי התחבורה של העובדים לנסיעות שיתופיות אופטימליות מבוססות אלגוריתם גמיש, ומביאה בחשבון עשרות פרמטרים על פי צרכי העובדים והחברות. הפתרון מאפשר לחברות ניהול חכם ודינמי של תחום ההסעות. בכל יום נוסעים באמצעות רייד כ-80,000 נוסעים מ-200 חברות וארגונים ברחבי הארץ.

רייד חשפה מערכת המבוססת על בינה מלאכותית אשר לומדת את החברה וצרכיה, מבצעת אופטימיזציה ופרסונליזציה, וכך יכולה להציע לחברות וארגונים המשתמשים בה דרכים לחיסכון. המערכת מציעה חוויית משתמש דינמית ופרסונלית. למשל, תצוגה מותאמת אישית לפי תרחישים ותצוגה חכמה על ידי פילטרים מותאמים לפעולות של אותה חברה. במערכת החדשה אפשר לצפות מכל מקום ובכל זמן ולעקוב אחר רכבי ההסעות.

בכנס נחשפה גם אפליקציית הנוסעים החדשה, המשפרת את חוויית השימוש במוצר באמצעות ממשק ידידותי, פשוט ונוח לתפעול. האתגר של מחלקת הפיתוח של רייד בפיתוח האפליקציה החדשה היה לייצר אפליקציה שתשרת את הנוסעים במנעד חברות רחב, מחברות ייצור ועד חברות הייטק, באופן נגיש, שקוף ונוח, המאפיין בדרך כלל אפליקציות B2C.

מהפיתוחים שהוטעמו באפליקציה: צפייה במיקום הרכב שמגיע לאסוף את העובד, קצב ההתקדמות על גבי מפה ופרטי הנהג ליצירת קשר; כל נוסע מקבל מסלול הליכה מביתו לתחנה הקרובה; תמיכה בוואטסאפ, כולל יצירת קשר ישיר עם סדרן ההסעות או כל איש קשר לפי בקשת החברה; אפשרות להצטרף לנסיעה על בסיס מקום פנוי כדי להגדיל את גמישות השירות לעובדים; דיווח על עלייה לרכב באמצעות QR Code ועוד.

עד כה הוטמעה האפליקציה בחלק מהחברות אצל אלפי משתמשים שמדווחים על שביעות רצון גבוהה והטמעה פשוטה, שהופכת את הזמנת הנסיעה ואיתורה למהירה ונוחה.

פיתוח נוסף שהוצג הוא שירות מיקור חוץ חדש המוצע לעסקים, שכבר משרת מספר לקוחות של רייד, all RYDE. מטרתו להקל את ניהול מערך היסעים לחברה. ניהול מערך כזה מצריך השקעה של זמן רב וכוח אדם, ועשוי להיות מתסכל הן מצד הנוסעים שלא מקבלים מענה מיידי לתקלות ולאיחורים והן מצד החברה שצריכה להתעסק באפיון המערך, בבניית מכרזים, בהסכמים עם ספקים ועוד.

 

צוות רייד בכנס. צילום: STUDIO ART

 

בשירות החדש שלושה אלמנטים מרכזיים לטיפול: עובדים, ספקי הסעות ומערכת. הוא יציע טיפול מלא בכל ההיבטים של הפעלת מערך היסעים, לניהול המערך בדרך הנכונה ביותר, כך שלכל בעלי העניין תהיה כתובת אחת שאליה פונים בעת הצורך. all RYDE תנהל את כל האופרציה - מול הנוסעים, הספקים, מיצוי טכנולוגי מלא של יכולות המערכת וניתוח שוטף של מערך ההיסעים עם המלצות לשיפור.

חלק מהלקוחות הם אל על, בית בלב מקבוצת מכבי, מגדל וישראכרט.

בחודשים האחרונים הצטרפו לחברה חברות הייטק כדי לספק פתרונות יעילים וגמישים לעובדים כתחליף אופטימלי להגעה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית. בין לקוחות החברה כיום: טבע, התעשייה האווירית, רפא"ל, אסם, ICL, שירותי בריאות כללית, תנובה, אגד, המרכז הרפואי סורוקה, שיבא תל השומר, שופרסל, תנובה, מקדונלדס, Nvidia, אינטל, סרגון, טיפלתי, פלייטיקה וזום אינפו.

בניית המסלולים החכמה והניהול המתקדם מביאים לחיסכון של 25%-30% בתקציב התחבורה של הארגון לעומת ניהול הסעות מסורתי, וכן מביאים להגברת הפיקוח והבקרה ולשיפור מתמיד של המערך.

הכנס של רייד התקיים במרכז האירועים והקונגרסים Avenue בקריית שדה התעופה. בין הנוכחים היו רן דנאי, מנכ"ל פעילות הרכב של קבוצת יוניון, איתן בן מאיר, מנכ"ל RYDE, נועם אלון, מנהל מכירות GEELY ישראל, איתי מור, מנכ"ל Witehy, טלי לוין, מנכ"לית תעבורה היסעים, לקוחות ושותפים אסטרטגיים של המותג.

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן