מגהמה - ציי רכב
מדורים
טכנולוגיות מתקדמות
לעמוד קודם

שבבי פריט לפתרון רעשים בפס רחב

14/11/2022
זמן קריאה: 1 דק'

מוטארה (Murata Manufacturing Co., Ltd) מטוקיו שביפן מובילה את הדרך בטכנולוגיית דיכוי רעשים עם פריט חדש נוסף לתעשייה. באמצעות מינוף טכניקות הדמיה מבניות מתקדמות, לסדרת BLM21HE החדשה של שבבי פריט יש יכולת ייחודית לספק לכלי רכב פתרונות דיכוי של רעשי קו מתח המציגים עכבה גבוהה ברמות תדר גבוהות.

אפילו בתדר 1GHz, סדרת BLM21HE תשיג בדרך כלל ערכי עכבה של 850Ω (במקרה של BLM21HE802). הדבר הופך את הרכיבים האלו למרכזיים יחסית לציפיות של שלמות האות בתכנוני כלי רכב מהדור הבא. קווי מתח פעילים יהיו בסמיכות לפונקציות הקשורות לתקשורת בתדר גבוה. בין המקומות שבהם ייפרסו רכיבים אלו: תשתיות אלחוטיות לניהול סוללות (wBMS) ומערכות תקשורת רכב לרכב (V2X).

ההכללה של פונקציות wBMS ו-V2X פירושה שדיכוי רעשים בתדרים גבוהים יותר נעשה כעת חיוני. עד כה, פתרונות דיכוי רעש המתאימים לפריסה במעגלים בעלי זרם גבוה לא סיפקו יחס דיכוי מספק לרעש בתדר גבוה. סדרת BLM21HE תומכת בפס רחב מ-100MHz עד 1GHz עם עכבה גבוהה, כך שאפשר לדכא רעש בתדר גבוה נוסף לתדרי רעש רגילים.

הדבר ימנע השפעה מקווי חשמל בזרם גבוה שאליהם עוברים יצרני ציוד מקורי לרכב על העברת נתונים חיוניים. יתרה מזו, ערכי התנגדות DC נמוכים של שבבי הפריט מביאים לאובדן הספק מינימלי, ובכך משפרים את היעילות. משמעות הדבר היא שדרוש פחות ניהול תרמי כדי לפזר כל חום שנוצר.

שבבי פריט מסדרת BLM21HE מבית Murata זמינים בגרסאות התומכות בטמפרטורות תפעוליות בין מינוס 55 מעלות צלזיוס ל-125 מעלות וצי מינוס 55 עד 150. הם מסופקים בגודל קומפקטי של 0.805 אינץ' (2.0 מ"מ × 1.25 מ"מ × 1.25 מ"מ).

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן