ל-BFGoodrich צמיגי קיץ חדשים
כשחושבים על צמיגים ואביזרים של חברת BFGoodrich, מדמיינים תחילה צמיגים רחבים וחזקים כגון דגמים KO2 או KO3 הפופולריים. אל לחברה יש גם מגוון צמיגם לכבישים חלקים, לדוגמה דגם Advantage Control שמיועד לרכבים פופולריים ונפוצים יותר או g-Force Rival S לשימוש במסלולי מרוצים. עברו כמה שנים מאז שמוצרי החברה היו זמינים ונוכחים בסגמנט צמיגי הקיץ המכוונים לביצועים גבוהים. כעת, BFGoodrich מכוונת לסגמנט הזה עם צמיגי פנום (g-Force Phenom T/A).
סט הצמיגים משווק על ידי החברה כאופציה לשימוש בכבישי אספלט סלולים עם אחיזת קרקע חזקה ואיכותית הרבה יותר מדגמים שמותאמים לשימוש כל עונות השנה. גם אם לא מדובר בצמיג מסלולים, החברה מבטיחה שהוא עדיין מתאים לנהיגה אינטנסיבית. לפי ההסבר שלה, העמידות והאיזון של הצמיג בפניות ובסיבובים אפשריים בזכות דפנות צפופות.
אכן, הצמיג מתוכנן כאופציה לקיץ, אך הוא עבה ועמיד מספיק לנהיגה כל עונות השנה או בתנאי מזג אוויר מאתגרים. מבחינה טכנית, הצמיג מחולק לשני אזורים עיקריים: חיצוני ופנימי. הקצה החיצוני מתוכנן לאחיזה מרבית בכביש, ולקצה הפנימי סוליה גדולה יותר עם מבנה שאמור לפרק מי גשם בכבישים רטובים באופן אופטימלי ובטוח יותר.
תרכובת הצמיג כוללת סיליקה ומורכבת ממאות אלמנטים ורכיבים פיזיים וכימים. שילוב של סיליקה אמור לשפר את התנהגות הצמיג הן בכביש יבש והן בכביש רטוב. ב-BFGoodrich סבורים, כי שיטת שילוב הסיליקה מערבבת אותה בתרכובת באופן שווה ומאוזן יותר מצמיגים של חברות אחרות שמתחרות עם BFGoodrich בתחום. בזכות זה מרחק הבלימה של הרכב קצר ב-2.5 מטרים במהירות נסיעה של 80 קמ"ש בתנאים רטובים בהשוואה לצמיגים של יוקוהמה (Yokohama ADVAN Apex V601) או הנקוק (Hankook Ventus V12 evo2).