מגהמה - ציי רכב
ניוזלטר מגהמה
מגהמה גיליון 507
לעמוד קודם

השקה: פיג'ו 408 החדשה

09/08/2023
זמן קריאה: 3 דק'

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את פיג'ו 408 החדשה, ובכך מחזירה את סדרה 400 המיתולוגית של פיג'ו, בעלת שורשים של 90 שנים, מאז הוצגה ה-401 בשנת 1934. 408 החדשה מעוצבת בסגנון פאסטבאק מודרני התורם לאווירודינמיות ולשימושיות של הדגם. הודות לממדים נדיבים, שעיקרם בסיס גלגלים ארוך במיוחד (279 ס"מ), ל-408 יש את תא הנוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו. פיג'ו 408 החדשה מותאמת למי שמחפשים רכב בקבוצות C ו-D סדאן עם נוכחות ומרווח גחון של SUV.

בין החידושים: לוגו פיג'ו החדש, שעוצב על ידי מעצבי פיג'ו, בצורת מגן דו-ממדי, ומאזכר את הלוגו של שנות ה-60. ראש האריה בתוכו מציין את החוסן של המותג. העיצוב החדש בשחור ולבן משדר את מאפייני המותג: אסרטיביות, איכותיות, יוקרה ועל-זמניות.

פיג'ו 408 החדשה משנה את תפישת העיצוב שאפיינה את סדרת דגמי 400. היא שוברת את מבנה הסדאן המוכר ומעדיפה תצורת פאסטבאק מודרנית, אשר מועצמת על ידי מרווח גחון גבוה (18.8 ס"מ), ויחד הם מקנים לה נוכחות מרשימה על הכביש. ל-408 החדשה ממדים נדיבים: אורכה 468.5 ס"מ, רוחבה 185 ס"מ וגובהה 148.5 ס"מ. בסיס גלגלים באורך של 279 ס"מ תורם לתא נוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו.

העיצוב החיצוני גדוש בפרטים ייחודיים כגון חזית חדשה עם גריל ייחודי, שעליו מונח סמל פיג'ו החדש (הדגם הראשון בישראל בייצור סדרתי). בחלקה העליון מכסה מנוע בעל קימורי כוח מודגשים. במבט מהצד מבחינים בקימורים זוויתיים בדלתות ובגג המשתפל מאחורי קו המושבים האחוריים כדי לא לפגום במרחב הראש מאחור.

לפיג'ו 408 החדשה תא הנוסעים המוכר של פיג'ו, i-Cockpit בגלגול חדש, עם סטנדרטים גבוהים של ארגונומיה, עיצוב וטכנולוגיה, וכעת גם עם תחושת יוקרתיות הודות לפיסול המקורי ולאיכות החומרים הגבוהה. במרכז הדשבורד מסך מגע בגודל עשרה אינץ' המיועד למערכת המולטימדיה ולהפעלת רוב מערכות הרכב. תחתיו ישנם מתגי הפעלה פיזיים למערכת בקרת האקלים. מול מושב הנהג ממוקם מסך בגודל עשרה אינץ' המתפקד כלוח מחוונים, ועליו מוצגים נתוני הרכב והנהיגה בתצוגות מתחלפות, בהתאם להעדפות הנוהג. בקונסולה המרכזית קיימים i-Toggle להעברת הילוכים, מתג התנעה/כיבוי ובורר מצבי הנהיגה.

מרחב הברכיים בשורת המושבים האחורית נדיב במיוחד, והודות למבנה הגג הייחודי, המשתפל לאחור רק לאחר המושבים, גם מרחב הראש נדיב. המושבים עטויים עור נאפה איכותי וחובקים היטב את יושביהם. בתא הנוסעים מגוון רחב של תאי אחסון. לתא המטען נפח של 536 ליטר, והודות לפתיחה המלאה של הדלת החמישית, הוא נגיש ביותר להטענה לכל עומקו.

 

צילום: רונן טופלברג

 

פיג'ו 408 החדשה משווקת בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה - ALLURE PACK, ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית, ארבעה שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קירבה, זיגוג חלונות קדמיים כפול ושמשה קדמית אקוסטית, חישוקי 19 אינץ', תאורת אווירה פנימית LED עם שמונה גוונים.

אבזור בטיחות: 6 כריות אוויר; סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי; התרעת התנגשות מלפנים; התרעה על הימצאות רכב בשטח המת; התרעה על תנועה חוצה מאחור; בקרת ערנות נהג; בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת; שמירת מיקום בנתיב; זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט; בלימת חירום אקטיבית בזיהוי של הולכי רגל, דו-גלגלי, רכב נייח ורכב בתנועה; מניעת סנוור והחלפה אוטומטית של עוצמת התאורה.

תחילה תוצע פיג'ו 408 החדשה בישראל עם מנוע בנזין 1.2 ליטר Puretech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.4 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 210 קמ"ש ותשיג תצרוכת דלק ממוצעת של 6.0 ל' ל-100 ק"מ לליטר בתקן WLTP.

מחיר: 168,990 שקל. בעסקת מזומן תינתן הטבה לשלושה טיפולים מתנה ללא עלות. פיג'ו 408 החדשה תימכר בישראל עם אחריות מלאה של 3 שנים או 100,000 ק"מ על הרכב.

 

לאתר הרכישה המקוון לחצו כאן

 

צילום: רונן טופלברג

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן