פיג'ו בוקסר החדש בשלל גרסאות הינע ומבנה
קבוצת לובינסקי משיקה את פיג'ו בוקסר החדש, הרכב המסחרי המבוקש ביותר של פיג'ו בארץ ובעולם. הדור החדש מיועד להגדיל במידה רבה את קהל היעד של משתמשים ובתי עסק, והדבר ניכר בכל היבט. לראשונה, פיג'ו בוקסר מגיע עם אפשרות בחירה בתיבה אוטומטית ובה שמונה הילוכים. הבוקסר יוצע בכמה סוגי מרכב: בינוני גבוה, ארוך גבוה, סופר ארוך וסופר גבוה, טנדר פתוח עם קבינה כפולה או טנדר פתוח עם קבינה יחידה.
בהיצע המנועים שתי גרסאות לבחירה: 140 כ"ס ו-180 כ"ס, עם תיבה אוטומטית שמונה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים. פיג'ו בוקסר גם יאפשר התאמה אישית מלאה של חלל ההטענה לצורכי בית העסק, ואפשרות להתאמת מספר המושבים.
פיג'ו בוקסר הוא אחד מכלי הרכב המסחריים החשובים בקבוצה. מאז שהושק בישראל בשנת 2008 נמסרו ממנו כ-4,000 יחידות. הדור החדש מובחן בעיצובו החיצוני, אשר התעדכן בחזית ובחלקו האחורי עם יחידות תאורה חדשות ופגושים שמעניקים לו מראה מודרני ויעיל. גם תא הנוסעים וסביבת הנהג התעדכנו, עם תכנון לא רק לשימושיות מרבית הודות לשלל תאי אחסון נגישים וגדולים אלא נוחות השימוש, נוחות הישיבה, הנעמת זמן השהייה ואפשרויות התאמה של ארגז המטען לצרכי המשתמש.
חלל המטען תוכנן מחדש עם ממדים משופרים הודות לשלוש גרסאות המרכב - בינוני גבוה, ארוך גבוה וסופר ארוך וסופר גבוה. פיג'ו בוקסר יגיע כעת גם עם דיפון חדש לתא המטען והנוסעים (בגרסת 180 כ"ס), עם מפתח דלתות רחב וגבוה להקלת הטעינה ועם התאמה אישית של חלל העבודה לדרישות של המשתמש ובית העסק.
פיג'ו בוקסר החדש ישווק בישראל עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר ושתי רמות הספק: 140 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-38.7 קג"מ ו-180 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-45.9 קג"מ.
הרכב יושק בישראל עם אמנת שירות חדשה, עם שלל הטבות שירות שיקלו מאוד את השימוש ברכב ועם סטנדרט חדש בענף: אחריות מורחבת של 5 שנים או 200,000 ק"מ, התחייבות לתיאום מועד קרוב לטיפול תקופתי, התחייבות לטיפול ושחרור מהירים של הרכב, אפשרות לרכב חלופי, הסכמי אחזקה במחירים אטרקטיביים ועוד.
מחירים:
- פיג'ו בוקסר בינוני גבוה: מ-270,000 שקל + מע"מ.
- פיג'ו בוקסר ארוך גבוה: מ-280,000 שקל + מע"מ.
- פיג'ו בוקסר סופר ארוך סופר גבוה: מ-325,000 שקל + מע"מ.
- פיג'ו בוקסר חד קבינה/דאבל קבינה: מ-310,000 שקל + מע"מ.