מגהמה - ציי רכב
ניוזלטר מגהמה
מגהמה גיליון 561
לעמוד קודם

MG HS החדש מגיע לישראל בשלוש גרסאות

28/05/2025
זמן קריאה: 3 דק'

קבוצת לובינסקי משיקה את MG HS החדש. זה הדור השני של רכב הפנאי-שטח (SUV), והוא עבר חידוש מקיף, מהשלדה, דרך העיצוב ותא הנוסעים ועד מערכות ההנעה. בדגם החדש מרחב גדול יותר בתא הנוסעים, עיצוב רענן ויכולת בחירה בין שלוש יחידות הנעה, בהתאם להעדפות הרוכש.

MG HS החדש תוכנן להציע שדרוג בכל היבט לעומת הדור הקודם, וההבדלים ניכרים כבר במידות החיצוניות, שנובעות משלדה חדשה וגדולה יותר. אורכו 467 ס"מ (עלייה של 9.6 ס"מ), רוחבו 189 ס"מ (עלייה של 1.4 ס"מ), גובהו 166.5 ס"מ (נותר ללא שינוי) ובסיס הגלגלים צמח ל־276.7 ס"מ (עלייה של 4.5 ס"מ). התוצאה היא תא נוסעים מרווח ושימושי יותר. הדור החדש קיבל את שפת העיצוב העדכנית של MG וכולל שבכה קדמית רחבה ומודגשת, מכסה מנוע מפוסל ויחידות תאורה מודרניות שיוצרים מראה רענן ודינמי.

פתיחת הדלתות הרחבות חושפת תא נוסעים חדש עם מושבים חדשים במבנה ארגונומי ועיצוב פנימי אלגנטי. אפשר לבחור בין שני גימורי פנים: עור מלאכותי בצבע חום בהיר (בתוספת תשלום של 1,555 ש"ח) או עור מלאכותי שחור עם תפר כתום (כלול במחיר). לדשבורד החדש שני מסכים בגודל 12.3 אינץ' - אחד לתצוגת מולטימדיה ואחד ללוח המחוונים - עם אפשרות להתאמה אישית בשלושה מצבי תצוגה ושתי ערכות נושא.

MG HS החדש מוצע לראשונה בישראל עם שלוש יחידות הנעה לבחירה.

מאפיינים של גרסת בנזין טורבו (1.5 ל'): מנוע בהספק 170 כ"ס ו־28 קג"מ, תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים, תאוצה מ־0 ל־100 קמ"ש תוך 9.6 שניות ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת (לפי נתוני היצרן): 7.6 ליטר ל־100 ק"מ.

מאפייני הגרסה ההיברידית־טורבו: מנוע בנזין בהספק 143 כ"ס ו־23.4 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק 198 כ"ס ו־34.6 קג"מ. ההספק המשולב: 224 כ"ס. הסוללה בקיבולת 1.83 קילוואט־שעה. התאוצה: 7.9 שניות ל־100 קמ"ש והמהירות המרבית היא 190 קמ"ש. תצרוכת דלק משולבת: 5.5 ליטר ל־100 ק"מ.

מאפייני גרסת הפלאג־אין (PHEV): מנוע בנזין זהה לגרסה ההיברידית עם מנוע חשמלי בהספק 184 כ"ס ו־34.6 קג"מ. ההספק הכולל: 272 כ"ס ו־37.2 קג"מ. סוללת ליתיום־יון בקיבולת של 21.4 קילוואט־שעה מאפשרת טווח נסיעה של 109 ק"מ על חשמל בלבד (תקן WLTP). מטען פנימי בהספק 6.6 קילוואט מאפשר טעינה מלאה תוך 3 שעות ו־24 דקות. התאוצה ל־100 קמ"ש אורכת 6.8 שניות, והמהירות המרבית היא 190 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשוקללת (חשמל ובנזין) היא 0.5 ליטר בלבד ל־100 ק"מ. בטווח נסיעה כולל של כ־1,000 ק"מ, עלות האנרגיה הממוצעת מוערכת ב־40 אגורות לקילומטר.

 

צילום: רונן טופלברג

 

לכל הגרסאות של MG HS רמת אבזור גבוהה ויחידה - LUXURY - הכוללת בין השאר מערכת MG iSmart להפעלה מרחוק של פונקציות ברכב (נעילה/פתיחה, חיווי דלק ולחץ אוויר, מיקום הרכב, הפעלת מזגן מראש בגרסאות החשמליות, חימום מושבים ועוד); ארבע מצלמות לחניה ותמרון עם מבט־על; שלושה מצבי נהיגה; כניסה והתנעה ללא מפתח; שני מסכים בגודל 12.3 אינץ'; משטח טעינה אלחוטי; מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות; דלת תא מטען חשמלית (כולל חיישן רגל בגרסאות ההיברידית וה-PHEV); שליטה קולית; ארבעה שקעי USB; חישוקי 19 אינץ'.

אבזור הבטיחות העשיר זיכה את הדגם הזה בציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של יורו-NCAP וכולל: 7 כריות אוויר, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על רכב המגיע מאחור בעת מעבר נתיב, התרעת ערנות נהג, התרעת הסחת דעת, התרעת הימצאות רכב בעת פתיחת דלתות, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראייה, מניעת סנוור, התרעת ניטור מרחק מלפנים, התרעת התנגשות מאחור, בלימת חירום אקטיבית, התרעה ובלימה בזיהוי תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת, סיוע בשמירה על נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי, תיקון מיקום בנתיב בחירום, זיהוי תמרורים ושינוי המהירות במגביל המהירות, סיוע בפקקי תנועה ועוד.

MG HS יימכר בישראל עם האחריות הארוכה בסגמנט - 5 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מהם) לגרסת הבנזין. לגרסאות ההיברידית וה-PHEV אחריות של 7 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מהם) וכן 8 שנים או 150,000 ק"מ (המוקדם מהם) לסוללה.

מחירים:

  • MG HS 1.5 טורבו-בנזין LUXURY: 172,888 שקל;
  • MG HS 1.5 טורבו היברידי LUXURY: 192,888 שקל;
  • MG EHS PHEV LUXURY: 202,888 שקל.

עלות צבע מטלי (מלבד אדום וכחול): 1,888 שקל; עלות ריפוד עור מלאכותי חום בהיר: 1,555 שקל.

 

צילום: רונן טופלברג

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן