מגה דו
חדשות
אופנועי כביש
לעמוד קודם

הקרוזר החדש של הונדה

18/11/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

כשחושבים על אופנוע קרוזר (סוג של אופנועי כביש גדולים), רוב הסיכויים שהדבר הראשון שעולה לראש הוא דגם ענק של הארלי דוידסון (Harley-Davidson). אבל ענף האופנועים מתפתח ומתקדם בכל מיני כיוונים ומובנים, ואופנוע קרוזר איכותי כבר לא חייב להיות של הארלי דוידסון. אבולוציית הענף סייעה להתפתחות של דגמי כביש איכותיים ובולטים מיצרנים ומותגים רבים אחרים.

אחד האופנועים שתפס את מרבית תשומת הלב בתקשורת המקצועית ובענף לאחרונה הוא הונדה רבל 1100 (Honda Rebel 1100). האופנוע, שנראה כמחווה לכלי רכיבה במראה קלסי, מסתיר מתחת למראה שלו דגם עוצמתי שמוכן לרכיבות כביש ארוכות. לאופנוע מנוע שני צילינדרים מסדרת הדגמים הונדה אפריקה (Honda Africa).

מה יש באופנוע החדש של הונדה מבחינה טכנית? קודם כל, המבנה הארגונומי שלו שונה באופן נקודתי בשביל לשפר את חוויית הרכיבה. רבל 1100 יהיה האופנוע הראשון שיימכר בארצות הברית עם מערכת רואד סינק (RoadSync). רואד סינק היא מערכת מולטימדיה ייחודית של הונדה שמאחדת גישה למכשירים סלולריים חיצוניים, רמקולים, גישה לאינטרנט, מערכות ניווט ועוד.

הונדה לא בהכרח מנסה למשוך אליה את קהל הרוכבים שרגיל לאופנועי הארלי או אינדיאן (Indian). במקום זאת החברה היפנית פונה לרוכבים שדווקא אוהבים את האיכות וההרגשה של אופנועים יפניים. מדובר בעיקר ברוכבים צעירים שמעוניינים בקדמה טכנולוגית לפני שהם מסתכלים על העיצוב החיצוני של האופנוע. קהל רוכבים כזה לא מחפש ביצועים מטריפים. הוא רוצה אופנוע גדול ונוח, שיכול לספק רכיבה נוחה ובטוחה הן בתוך העיר והן בכבישים בינעירוניים.

המחיר מספק יתרון מרכזי להונדה 1100 לעומת המתחרים האמריקניים. עם מחיר התחלתי בסביבות 9,600 דולרים, זה אחד האופנועים המשתלמים, בוודאי בדגמי כביש עם מנועים עוצמתיים בנפח של יותר מ-1,000 סמ"ק.

אם מביאים בחשבון את העיצוב והאבזור הטכני, 9,600 דולרים הם מחיר סביר בשביל אופנוע כביש עוצמתי שמציע מגוון רחב של אביזרים ותכונות טכניות. רוכבים ותיקים עדיין ינצלו את המצב בשביל להגיד שזה "לא קרוזר אמיתי". בכל זאת, הגיע הזמן להרחיב את האופקים הטכנולוגיים ולהבין שאופנוע כביש טוב לא בהכרח צריך להיות יקר ומפלצתי.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן