מגה דו
חדשות
אופנועי ספורט
לעמוד קודם

אופנוע המסלול KTM RC 8C ב-200 יחידות

10/09/2023
זמן קריאה: 2 דק'

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, מסרה בישראל אופנוע יחיד מסוגו - RC 8C החדש. דגם זה, אשר שייך לדור השני של אופנועי המסלול הייעודיים של KTM, יוצר ב-200 עותקים בלבד. לאופנועי המסלול של KTM ביקוש גבוה במיוחד, ותוך דקות מרגע שנפתחה האפשרות לרכוש אופנועים אלה, נמכרו 200 היחידות.

RC 8C הוא אופנוע KTM היקר ביותר שנמכר בישראל מאז החל המותג את פעילותו בישראל. מחירו 225,000 שקל. אופנוע מספר 162 נרכש על ידי רוכב ישראלי, והוא יקבל רישוי תחרותי (אפור).

ד.ל.ב מוטוספורט מעורבת בפעילות הספורט המוטורי בישראל, עם הפעלת קבוצות מרוצים בתמיכה מלאה, קיום ליגה עממית למרוצי RC390 בשיטת חבילת שימוש ייחודית הכוללת ליווי מקצועי צמוד לכל תקופת ליגת ה-RC CUP ועוד.

KTM RC8C יוצר למען מטרה אחת ברורה: להתייצב במקום הראשון בגריד לקראת הזינוק למרוץ. האופנוע מכוון לרוכבים מוגדרים מאוד, מהסוג שאוהב לחוש את האספלט דרך המרפק וזקוקים למכונת המסלול המושחזת ביותר. זהו אב-טיפוס שהונדס לרסק שיאי מסלול, והוא ההגשמה הפיזית של סיסמת READY TO RACE של KTM ברמה הגבוהה ביותר.

ל-KTM RC8C רכיבי קצה מובחרים של KTM, אשר פותחו והושבחו על גבי המסלולים ובמסגרת המרוצים, כגון מערכת בלימה אדירה, מתלים משובחים ומערכת דאטה-לוגינג מבוססת GPS.

דגם 2023 עבר עדכונים ושדרוגים לעומת דגם 2022, בהם תוספת של שבעה כ"ס אשר מביאים את ההספק ל-135 כ"ס (11,000 סל"ד) הודות לשימוש בשסתומים ובטלטלי בוכנה מטיטניום, זוג טבעות בוכנה חדשות, יחס דחיסה גבוה יותר, מצערת מוגדלת (48 מ"מ) ולחץ דלק גבוה יותר. המצמד חוזק, גלי האיזון עודכנו, נוסף מצנן שמן מבית PANKL וכמובן מערכת פליטה מלאה מבית אקרפוביץ.

אופנוע זה גם מאפשר כוונונים רבים והתאמות אישיות אשר מאפשרות תפירה מלאה של גיאומטריית האופנוע אל הרוכב ואל כל תנאי הרכיבה במסלולים, בכללם מערכות העזר האלקטרוניות, כולל בקרות אחיזה, יציבות ותגובת מצערת.

KTM RC8C מתוכנן בהתאם לקווי אופנוע המוטו GP של החברה, KTM RC16, כלומר אווירודינמיקה חדשנית עם פיירינג מסיבי פחמן וכנפונים בחזית, אשר מעניקים לו יציבות מושלמת במהירות גבוהה ובפניות הדוקות.

 

מפרט טכני נוסף:

מבנה: שני צילינדרים, טווין מקבילי

נפח: 889 סמ"ק

מהלך: 68.8 מ"מ

קדח: 90.7 מ"מ

מומנט: 9.98 קג"מ ב-8,250 סל"ד

מתנע: חשמלי

תיבה: שישה הילוכים

מצמד: רטוב, רב-דיסקי

משקל (ללא דלק): 142 ק"ג

מכל דלק: 16 ליטר

בלם קדמי: צמד דיסקים

בלם אחורי: דיסק יחיד

דיסק קדמי: 290 מ"מ

דיסק אחורי: 230 מ"מ

שרשרת: 520

שלדה: מרכזית, צינורות, פלדת כרום-מוליבדנום

מתלה קדמי: מזלג הפוך WP XACT PRO 7543

מהלך מתלה קדמי: 120 מ"מ

מרווח גחון: 191 מ"מ

מתלה אחורי: בולם יחיד WP APEX PRO 7746

מהלך מתלה אחורי: 120 מ"מ

גובה מושב: 820 מ"מ

זווית מזלג: 66.7 מעלות

משקל: 142 ק"ג

 

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן