מגה דו
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

ביטגט משתפת פעולה עם MotoGP

10/07/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

חברת Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילה וחברת Web3, הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם MotoGP - תחרות מרוצים של אופנועי כביש בדרגה הגבוהה ביותר. במסגרת השותפות Bitget תהיה שותפה אזורית באירועי גרנד פרי נבחרים ברחבי אירופה ובדרום־מזרח אסיה, תוך שילוב בין דיוק מסחרי מהיר לבין המתח והאדרנלין של עולם המרוצים.

השותפות הושקה במסלול Mugello המפורסם במהלך הגרנד פרי האיטלקי, ומסמנת עידן חדש של חיבור בין הנדסה מדויקת לזריזות אלגוריתמית - עולם שבו כל שנייה, כמו כל פקודת מסחר, עשויה לשאת משמעות מכרעת.

מהלך שיתוף הפעולה צפוי להתרחב לאירועי MotoGP נוספים בשנת 2025, כולל מרוצים באיטליה, בגרמניה, בספרד ובאינדונזיה. בכך מבקשת Bitget לחבר בין קהלי הקריפטו לחובבי הספורט המוטורי תחת ערכים משותפים של ביצועים, חוסן ומהירות.

"מרוץ הוא ספורט של אלפיות השנייה; קריפטו הוא שוק של מיקרו־החלטות", אמרה מנכ"לית Bitget, גרייסי צ'ן (Gracy Chen). "השותפות הזו היא הדרך שלנו להראות לעולם שהצלחה - על המסלול או על הגרף - תלויה בהחלטות חכמות ובביצוע חסר פחד. אנו נרגשים להצטרף ל־MotoGP כדי להעביר כוח, דיוק ופוטנציאל לידיים של כל משתמש וכל אוהד."

בלב הקמפיין עומד אלוף העולם שלוש פעמים ב־MotoGP, חורחה לורנצו (Jorge Lorenzo), שמגלם את ערכי המותג של Bitget. הסלוגן המרכזי, "Make It Count" ("עשו שזה ייחשב"), מקבל ממד חדש דרך סיפורו של לורנצו: "תמיד האמנתי שניצחון במרוצים נובע לא רק מאינסטינקט אלא מהיכולת לגרום לכל הקפה, לכל קו ולכל שנייה, להיחשב. זו בדיוק הגישה ש־Bitget מביאה לעולם המסחר. העולמות של MotoGP וקריפטו אינם כה שונים. שניהם מתגמלים את מי שנשאר חד, חכם ומהיר."

הקמפיין כולל מגוון פעילויות חווייתיות: הפעלות לצד המסלול, חוויות VIP ייחודיות ויוזמות דיגיטליות חוצות פלטפורמות. באירוע הפתיחה ב־Mugello הוזמנו מובילי דעה ואנשי מדיה לאזור ההתארגנות, שם זכו לאינטראקציה עם הרוכבים וחוו את סוף השבוע של המרוצים באווירה ממותגת ויוקרתית בסגנון Bitget.

"מוטוGP בנוי על דיוק, חדשנות והחלטות מהירות - ערכים שמשתלבים באופן טבעי עם Bitget", אמר דן רוסומונדו (Dan Rossomondo), מנהל השותפויות הראשי של MotoGP.

שיתוף פעולה זה מצטרף למהלכים אסטרטגיים של Bitget עם שמות בולטים נוספים כגון ליונל מסי, קבוצת יובנטוס ו־LALIGA. החברה, עם יותר מ־120 מיליון משתמשים ברחבי העולם ונפח מסחר יומי של יותר מ־20 מיליארד דולר, ממשיכה לחבר בין עולם הקריפטו לתרבות ולשנות את הנרטיב מתנודתיות להישגים וניצחון.

 

צילום: Bitget Limited

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן