מגה דו
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

בעלי KTM מעבירים מפעלים לסין

31/03/2024
זמן קריאה: 1 דק'

התאגיד הטכנולוגי פיירר (Pierer Mobility Group) רכש את מותג האופנועים האוסטרי KTM לפני כמה שנים. לאחר הרכישה נהפכה החברה ליצרן האופנועים האירופי הכי גדול. רק במחצית הראשונה של שנת 2023 נמכרו יותר מ-190 אלף אופנועים. בפיירר רוצים לקבוע את מעמדה של החברה כמובילה בתחום הדו-גלגלי. כחלק מהתהליכים לקראת המטרה נמכרו מותגי האופניים ריימון ופלט (Raymon, Felt), ומותגי האופנועים החשמליים הוסקוורנה וגאס גאס (Husqvarna, GasGas) קודמו בסדר העדיפויות.

כחלק מהשינויים המערכתיים בחברה, פיירר רוצה להתמקד בפעילות של ארבעה מותגי האופנועים שמרכיבים אותה: KTM, גס גס, הוסקוורנה ו-MV אוגוסטה (MV Augusta). פיירר תשחרר 300 עובדים מהמפעלים שלה באוסטריה ותעביר את מאמצי הייצור לשותפים שלה בהודו (בג'ג' - Bajaj) ובסין (CFMoto). ההחלטה מבוססת על אנליזה כלכלית מעמיקה שהראתה כי במצב הפיננסי שקיים באירופה כרגע, כדאי לחפש אופציות אחרות ולחסוך עלויות.

קבוצת פיירר עזרה למספר ספקים והקלה את ההוצאות הבנקאיות שלהם. פיירר הושיטה יד לספקים ולשותפים שנקלעו לבעיות כלכליות. אחת הסיבות המרכזיות למעבר של הפעילות הטכנית למדינות אסיאתיות היא השאיפה לחזק את העסקים עם פחות הוצאות בדרך.

סיבה נוספת להחלטה של פיירר להעביר את המפעלים לסין ולהודו היא שיתוף פעולה עם החברה הסינית CFMoto. הוא כבר הוכיח את עצמו כמוצלח מאוד כשייצור דגמי 790 של אופנועי KTM עבר למפעלים הסיניים. המהלך הראה את היתרונות שבעלויות ייצור נמוכות יותר וגם חיזק את המעמד של מותג KTM במזרח הרחוק. פיירר ו-CFMoto מתכננות להעלות את מספרי הייצור המשותפים מ-50 אלף ל-100 אלף אופנועים בשנה.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן