חליפת רכיבה אגדית חוזרת
בענף רכיבת השטח, רק מותגים וחברות מעטים מעוררים הערכה כמו קלים (Klim). החברה, שמשרדיה נמצאים במדינת איידהו, בנתה לעצמה מוניטין של מותג לרוכבים שלא נותנים למזג האוויר, לשטח או לשעון להכתיב להם את הקצב. מניסויי שלג קיצוניים בהרים ועד מרוצים בדרום אמריקה, קלים מצטיינת בפיתוח שכבות חסינות ומוגנות מים, שאפשר ללבוש מעל מיגון גוף - הרבה לפני שזה נהפך לסטנדרט בתעשייה. אחד הדגמים האייקוניים שלה הוא חליפת אדוונצ'ר ראלי (Adventure Rally) הפופולרית שנחשבת מתקדמת מאוד.
כשהושקה לראשונה בשנת 2010, זו לא הייתה עוד חליפת רכיבה סטנדרטית. היא סימנה את תחילתו של עידן חדש. החליפה נבנתה בעוצמות עמידות של טנק, עם פיתוח שנעשה בשיתוף רוכבים בכירים כגון ג'ונה סטריט ((Jonah Street וקייסי מקוי (Casey McCoy), והציבה רף חדש ליכולת לשלב בין עמידות קיצונית בשטח לבין נוחות בכביש.
הגרסה לשנת 2025, מהדור השישי של הדגם, ממחישה את המחויבות של קליים לתפיסה "שכבות הגנה מעל הכול". החליפה מבוססת על חומר Gore-Tex תלת־שכבתי עם שכבות Superfabric באזורי חיכוך, ומבנה לא מרופד שמפחית משקל ונפח. התוצאה היא גמישות משופרת, פחות הזעה והתאמה מיטבית לרוכבים שמשתמשים במיגון גוף עצמאי כגון מערכת Tactical Pro של קלים.
למרות שמדובר בשכבה עליונה בלבד, החליפה עומדת בתקן האירופי EN 17092-5 בדירוג CE B, המלמד על עמידות לשחיקה בכביש. מערך האוורור נרחב, תאי האחסון מתוכננים בקפידה והמכנסיים ניתנים ללבישה מעל המגפיים או בתוכם - תלוי בסוג הרכיבה. אפילו הצווארון תואם לצורת קולר הצוואר המקורית, מה שמלמד על כוונת היצרן להתאים את החליפה לשימושי אקסטרים נוספים.
למה זה כל כך חשוב? כי תחום רכיבת השטח נמצא בפריחה חסרת תקדים. יצרנים מתקשים לעמוד בביקוש. מצד אחד, אופנועים נגישים כגון Royal Enfield Himalayan ו־CFMoto Ibex 450 פותחים את הדלת לרוכבים מתחילים. מצד שני, דגמים מתקדמים כגון BMW R 1300 GSA ו־Ducati Multistrada V4 מספקים טכנולוגיה בקצה העליון, לעיתים במחירים של רכב משפחתי.
חליפת Adventure Rally של קלים לא רק עומדת בסטנדרטים, היא מחזירה את קלים לשורשיה: תכנון עמיד לרוכבים רציניים. החליפה מתאימה הן לרוכבים חוצי יבשות הן לאלו שרק מחפשים את הדרך הארוכה הביתה. כך או כך, הציוד נועד ללוות את הרוכב עד סוף המסלול.