רויאל אנפילד משיקה דגם כביש
חברת האופנועים רויאל אנפילד (Royal Enfield) מספקת הצצה רשמית ראשונה לאופנוע הכביש החדש גרילה 450 (Guerilla 450). יצרני האופנוע של החברה ההודית השתמשו בדגם הפופולרי הימליאן (Himalayan) כבסיס, והפכו אותו לאופנוע כביש עם נשמה ספורטיבית.
הדגם החדש של רויאל אנפילד נראה, באופן מפתיע למדי, כיריב מושלם לטריומף ספיד 400 (Triumph Speed 400). לשני הדגמים מנועים עם צילינדר יחיד, שניהם מגיעים מהודו, וגם מבחינת המחיר ההבדל לא גדול כל כך.
לאופנוע החדש של רויאל אנפילד שלדת ברזל צינורית שאותה ירש מדגמי הימליאן. המנוע המקורי קיבל את השם שרפה (Sherpa), על שם שבט נפאלי שגר בהרי ההימלאיה. למנוע נפח של 452 סמ"ק ומערכת קירור נוזלית, והוא מספק עוצמה מרבית של 39.5 כ"ס ומומנט של 39.3 ניוטון-מטרים. נתונים טכניים אלו זהים למדי לדגם המקביל של רויאל אנפילד הימליאן, שמיועד לרכיבות שטח.
מלבד המספרים האלו, אפשר להבחין בהבדלים רבים בין שני ה"אחים". אופנוע הכביש החדש ניזון ממכל דלק קטן יחסית של 11 ליטרים. גרילה החליף את המזלג ההפוך של הימלאין באחד סטנדרטי, ונתוני מהלך המתלה משתנים ל-140 מ"מ מלפנים ו-150 מ"מ מאחור. דגם גרילה קיבל כמובן גם גלגלים קטנים בהרבה (17 אינץ' במקום 21 בהימליאן).
לאופנוע מסך מגע שמספק גישה למערכת ההפעלה וניהול מצבי רכיבה. יש כאן גם חיבור USB לטעינת מכשירים ניידים. במערכת הבלימה של האופנוע בלם דיסק קדמי בגודל 310 מ"מ ובלם אחיד אחורי (270 מ"מ). הבלמים מחוברים למערכת ABS דו-ערוצית. לפי נתונים טכניים אחרים, המשקל הנקי של רויאל אנפילד הוא 184 ק"ג, קצת יותר מטריומף ספיד 400 (170 ק"ג) שהוצג כמתחרה העיקרי של רויאל אנפילד החדש בתחום.