מגה דו
ניוזלטר מגה דו
מגה דו גיליון 239
לעמוד קודם

מותג אופנועים מקים סדרת מרוצים

19/02/2025
זמן קריאה: 1 דק'

בשנים האחרונות צצים מותגים חדשים רבים של אופנועים חשמליים. מאות חברות מכל העולם, הן ותיקות והן חדשות, רוצות להרוויח מהמהפכה החשמלית. אחוזי ההצלחה משתנים מחברה לחברה. רק אחדים מצליחים להציג את הרעיונות והפרויקטים החדשניים שלהם. אחרים מתפרקים תוך כמה שנים.

מותג אנרגיקה (Energica) למשל היה בזמנו אחד השחקנים הבולטים בתחום וסיפק אופנועי ספורט חשמליים לסדרת המרוצים MotoE כספק בלעדי. פיואל (Fuell), מיזם אמביציוני שהוקם על ידי ותיק התעשייה אריק ביואל (Erik Buell) שרד שנים אחדות בלבד. אפילו החברה הבת החשמלית של הארלי דוידסון, לייב וויר (LiveWire), לא הצליחה להתאים את עצמה לציפיות הגבוהות, גם אם היה נראה שעם גב כזה בתעשייה הדו-גלגלית, השמיים הם הגבול.

RGNT, מיזם אופנועים שוודי, בחר בדרך אחרת, וזה בדיוק מה שמסקרן כל כך. המיזם לא הולך בשביל הפוטוריסטי או רודף אחרי מספרים מפלצתיים על הנייר כדי לייצר מהם מציאות. אופנועים חשמליים של RGNT משלבים קדמה טכנולוגית עם מראה קלסי בניסיון להוכיח שאופנוע מודרני לא חייב להיראות כמו חללית בשביל להיות מגניב. ברמת האידיאולוגיה, זה קצת דומה למה שחברת רויאל אנפילד (Royal Enfield) עושה בשנים האחרונות.

כיאה למיזם שוודי, גישה של RGNT לייצור אופנועים משקפת את המנטליות הסקנדינבית הרגועה שלהם. האופנועים מינימליסטיים, איכותיים ובנויים בשביל לשרת את הרוכבים שנים ארוכות. הגישה ה"שקטה" משתלמת ל-RGNT. האופנועים החשמליים ה"קלסיים" של המיזם מקבלים תשומת לב רבה בתחום.

לאחרונה החליט RGNT לעשות צעד נוסף קדימה, והרבה יותר בולט. המיזם השוודי מביא את האופנועים שלו למסלולי מרוצים במסגרת אליפות לאופנועים חשמליים שהוא מקים בעצמו. תחרות RGNT טורבו היא לא עוד סדרת מרוצים חשמלית. האופנועים שישתתפו בה מתוכננים להיות מהירים, תחרותיים ועמוסים בחדשנות טכנולוגית.

משתתפי המרוץ יתחרו על האופנוע החשמלי RGNT טורבו שמספק עוצמה נקייה של 52 קילוואט (שווה ערך ל-70 כ"ס). המהירות המרבית של האופנועים היא 195 קמ"ש. זמן הטעינה החוזרת של האופנוע הוא כשעה.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן