טעם חדש: קוקה קולה ווזאה זירו סוכר
ב-23 במאי חשפה קוקה קולה את הטעם האחרון שלה מפלטפורמת Creations: Coca-Cola Wozzaah Zero Sugar. המשקה החדש חוגג את התוסס והדינמיות של יבשת אפריקה, וזמין לזמן מוגבל בשווקים נבחרים: ניגריה, אלג'יריה, דרום אפריקה ומרוקו.
פלטפורמת Wozzaah, בהשראת המונח isiZulu ("בוא הנה"), שואפת להזמין את הצרכנים לחוות את המהות של אפריקה. פרופיל הטעם, האריזה ומגוון השותפויות של הטעם, נועדו לגלם את התרבות והרוח העשירה של היבשת. סילק בוקר, מנהלת בכירה ומובילת קטגוריית קוקה קולה לאפריקה, מסבירה: "הכול מזמין מאוד וצבעוני, אבל גם מאוד לא מתנצל ונועז. מתוך כל היצירות, היא נכונה מאוד לרוח האפריקנית".
פחית Wozzaah מאוירת על ידי האומנית הקנייתית ג'וי ריצ'ו, ובולטת עם עיצוב נועז בצבעים צהוב, סגול, צהבהב ואדום אייקוני של קוקה קולה. הדפוסים והסמלים המורכבים על העץ יכולים לשקף את העושר התרבותי של אפריקה. בפנים, פרופיל הטעמים מגוון כמו היבשת עצמה. "עשינו סשן טעימות במשרד, והחוויה של כולם אחרת לגמרי", ציינה בוקר.
כדי לחגוג את ההשקה שיתפה קוקה קולה פעולה עם המוזיקאי Eswatini Uncle Waffles שיופיע בקונצרט ביוהנסבורג שבדרום אפריקה, ויארח חוויה דיגיטלית הכוללת עדשות Snapchat הניתנות להתאמה אישית. המותג שיתף פעולה גם עם WafflesnCream, חברת הסקייטבורד הראשונה של ניגריה, כדי ליצור סחורה זמינה לרכישה מקוונת גלובלית. שותפויות אלו מרחיבות את חוויית Wozzaah מעבר למשקה ומשלבות אותה בתחומים תרבותיים ודיגיטליים.
קוקה קולה ווזאה זירו סוכר הוא יותר מסתם טעם חדש; הוא חגיגה של התוסס, התרבות והרוח הדינמית של אפריקה. על ידי שילוב של טעם חדשני עם עיצוב בולט ושותפויות, קוקה קולה מזמינה את הצרכנים לחוות את היבשת באופן ייחודי ומושך.