משקאות חדשים בעולם
ל-Nescafé תרכיז קפה קר, Espresso Concentrate, מוצר חדש המאפשר לצרכנים להכין משקאות קפה קר בסגנון מכונות בריסטה, בהתאמה אישית. המוצר זמין בשתי גרסאות: שחור ווניל מתוק.
לדברי אקסל טוזט, מנהל היחידה האסטרטגית למותגי קפה של נסקפה, המוצר נועד לתת מענה לדור הצעיר שמחפש פתרונות קפה נוחים, מותאמים אישית ואיכותיים. "המוצר מאפשר ליצור משקאות בסגנון קפה של בית קפה בלי להיעזר במכונות נוספות."
נסטלה מתמקדת בשוק הקפה הקר, שממשיך לצמוח על רקע העלייה בביקוש למשקאות קפה קרים ברחבי העולם. בעבר הציגה החברה חדשנות דומה כאשר השיקה ב-2023 את Coffee Mate כמותג קפה קר.
יצרנית הקנאביס Curaleaf מרחיבה את היצע המוצרים שלה עם השקת Select Zero Proof Seltzer, סודה מוגזת עם 2.5 מ"ג THC בכל פחית. המוצר זמין בארבעה טעמים: ברי, דובדבן שחור, אשכולית ואבטיח. לדברי בוריס ג'ורדן, יו"ר ומנכ"ל Curaleaf, המהלך הוא חלק ממאמץ החברה להוביל את תחום המשקאות עם THC, תוך מענה לביקוש הגובר למוצרים חדשניים ואיכותיים. Curaleaf מצטרפת למותגים כגון Mary Jones של Jones Soda, שמנצלים את ה"חור בחוק" של חוק החוות (Farm Bill) משנת 2018, המאפשר להפיץ מוצרים מבוססי המפ ברוב המדינות בארה"ב.
חברת Partake Brewing מקנדה, המתמחה בבירה ללא אלכוהול, מציגה את Hop Twist - מים מוגזים עם כשות בטעמים פירותיים. המשקה מבוסס על תמציות כשות מסוג Citra ו-Mosaic, ומשמש אלטרנטיבה פונקציונלית לקוקטיילים.
לדברי טד פלמינג, מנכ"ל החברה, Hop Twist נועד להגדיר מחדש את קטגוריית המים המוגזים עם כשות. המשקה מתאים לצריכה בזמן העבודה, לאחר פעילות גופנית או כמשקה מרענן בבית. המשקה כבר זמין באתר החברה, ובקרוב יימכר בארה"ב ברשתות כגון Total Wine & More. השקות אלו משקפות את המגמה הצומחת בשוק המשקאות: פתרונות מותאמים אישית, ללא אלכוהול, ותוך מענה לביקוש לחדשנות, לבריאות ולנוחות.