ברילה משיק קמפיין לרגל ראש השנה והחגים
מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק ברחבי העולם שפה תקשורתית חדשה. בישראל תושק השפה התקשורתית בתזמון מדויק ויוצא דופן לקראת ראש השנה וחגי תשרי, עם המסר "המתכון האיטלקי לביחד", וייחתם עם סלוגן המותג: 'ברילה - סימן שאתם אוהבים'.
במסגרת הקמפיין החדש תיחשף סדרת הרטבים לפסטה של ברילה, העשויה עם 100% עגבניות איטלקיות עם פסטות מיוחדות לחגים ולאירועים משפחתיים.
הקמפיין בשפה החדשה יעלה בישראל בהשקעה של 200 אלף ₪ ויכלול מתכונים משפחתיים למנות חגיגיות המשלבות את הפסטות של ברילה עם סדרת הרטבים של המותג, המגיעה בשישה טעמים המתאפיינים באיכות, טריות וחומרי גלם מעולים.
חשיפת השפה החדשה של ברילה תכלול פרסום רחב בערוצי הדיגיטל, באמצעות משפיענים ועוד.
הקמפיין יציג לרגל ראש השנה כיצד בעזרת סדרת הרטבים והפסטות המיוחדות אפשר להכין ארוחה טעימה בקלות, ללא מאמץ, ארוחה מזינה ומהירה אשר מחברת את כל המשפחה.
סדרת רוטבי העגבניות של פסטה ברילה. צילום: יח"צ
קמפיין ברילה. צילום: יח"צ