לטיב טעם מועדון חברים חדש בשם TivClub
רשת טיב טעם יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה לקראת חגי תשרי מועדון לקוחות חדש בשם TivClub. מועדון הלקוחות מבוסס על תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים בשם TivCoins.
מדובר בתוכנית נאמנות שתושק ליותר מחצי מיליון חברי המועדון, שבמסגרתה כל קנייה בחנות טיב טעם או באתר האונליין שלה תזכה את הלקוח בצבירת מטבעות בשווי של 3% מערך הקנייה למימוש בקנייה הבאה או באחת המסעדות המעולות ברחבי הארץ. המנגנון החדש מתווסף להנחות, לקופונים אישיים ולמבצעים שוטפים בלעדיים לחברי המועדון.
ההצטרפות למועדון TivClub היא חינם.
את המטבעות הדיגיטליים אפשר לממש ב-90% מהמסעדות ברחבי הארץ, בכללן מסעדות שף ומסעדות יוקרה: התרנגול הכחול, KYOTO, BISTRO 56, קימל בגלבוע, Baba Yaga, המוציא, דיאנא, רשת הפיצה עגבניה, רשת הקונדטוריות מתוקה, מסעדת איצ'יקדנה בירושלים, מועדון ארוחת הבוקר, רשת באשר פרומז'רי, ג'ויה ראש פינה, מקס ברנר תל אביב, ריבר חולון, אצה חולון, 4Chef, לחיים! - יין מהחבית, רשת קפה קפה, רשת ביסקוטי ועוד.
בהמשך מתכוונת טיב טעם להרחיב את ערוצי מימוש המטבעות לתכנים נוספים כגון סדנאות בישול, סיורים ביקבים וטיולים קולינריים.
לרגל ההשקה תצא טיב טעם בקמפיין בהשקעה של שני מיליון ₪ עם הסלוגן "TivClub - צוברים חוויות קולינריות בכל קנייה", באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין כולל סרטונים בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, ברדיו, בעיתונות ובדיוורים בערוצים הישירים ללקוחות המועדון. הקמפיין יחזק את הערכים המבדלים והיתרונות המאפיינים את טיב טעם: איכות, חוויית קנייה ושילוב ייחודי של קולינריה, תעוזה, אג'נדה ליברלית ואסתטיקה.
לדברי חגי שלום, מנכ"ל טיב טעם, "המועדון החדש ותוכנית הנאמנות מושקות בהמשך למהלך תפיסת המחיר שבו החלה הרשת לפני כשלוש שנים, והן נועדו ליצור הגברת נאמנות של הלקוחות וגידול בסל ובתדירות הקנייה בקרב חברי המועדון, שהם כיום יותר מחצי מיליון. הנחה של 3% (צבירה) בכל קנייה, תתרום גם למאבק ביוקר המחיי ובעליית המחירים האופיינית לתקופה זו."
טיב טעם, מועדון לקוחות חדש. צילום: באומן בר ריבנאי