מיתוג חדש לרשת פסטה בסטה
רשת פסטה בסטה שהוקמה לפני 13 שנים ומפעילה 17 סניפים ברחבי הארץ, עוברת מתיחת פנים שהחלה בסניף הדגל במחנה יהודה.
כחלק ממהלך נרחב שעוברת רשת מסעדות הרחוב פסטה בסטה, הושקעו יותר משני מיליון שקל במיתוג חדש לרשת ובשיפוץ סניף הדגל במחנה יהודה בירושלים. מהלך המיתוג התבצע בשיתוף משרד הפרסום מיכל סודאי, האדריכלית אתי דנטס וערן נוי, שהיה אחראי לתכנון המטבחים.
רשת פסטה בסטה שהוקמה לפני 13 שנים מפעילה כיום 17 סניפים ברחבי הארץ בזיכיון. ביותר ממחציתם שותפים בעלי הרשת. סניף מחנה יהודה היה הראשון. פסטה בסטה נולדה מתוך הרעיון לשלם פחות ולקבל מנות פסטה משובחות וטריות במקסימום איכות וטריות ובמינימום זמן. לפני 7 שנים עברה הרשת תהליך מיתוגי, והיום היא כאמור בסיומו של תהליך מיתוג מחדש, שמתאים את הרשת לרוח התקופה.
בעבר ייצרו ברשת פסטה בסטה פסטות בחדר ייצור שהיה בכל סניף, אולם עם צמיחת הרשת חיפשו הבעלים פתרון איכותי לפסטה טרייה שלא צריך להכין במקום. הם מצאו מפעל באיטליה הממוקם במחוז הפסטות הטריות הידוע - "אמיליה רומאנה". הוא מדורג בין ארבעת המפעלים הטובים בעולם לייצור פסטה. משם מייבאת היום פסטה בסטה מאות טונות של פסטה. הפסטה מגיעה מהמפעל באיטליה מאודה, מבושלת למחצה ומחולקת למנות. הדבר מקצר מאוד את משך ההכנה של כל מנה. מדובר בקו ייצור בלעדי לפסטה בסטה.
שיר בקר, ממייסדי הרשת ומנכ"ל פסטה בסטה: "במסעדנות צריך לנווט את הספינה כדי להישאר רלוונטי. הרשת עוברת בימים אלה מיתוג מחדש ושיפוץ מותאם בסניף הדגל במחנה יהודה, ובהמשך יעברו כל סניפי הרשת התאמה למיתוג החדש. המיתוג שעברנו עם טעמים ומחירים מנצחים, מאפשר להציע חוויה קולינרית איכותית הזולה ביותר משליש ממחיר מנת פסטה בבתי קפה או במסעדות."
פסטה בסטה סניף מחנה יהודה. צילום: נעם פריזמן/עידו ברייר