מגה מזון
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

עופרי שבו, סמנכ"ל שיווק שטראוס קפה נבחר לאיש השיווק

14/03/2024
זמן קריאה: 1 דק'

עופרי שבו, סמנכ"ל השיווק של שטראוס קפה, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש פברואר 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי יצירתי וחדשני, שהצליח לחבר מחדש את המותג טורקי עלית לרוח הישראלית ולאתוס הלאומי. המהלך יצא לפועל על רקע התקררות היחסים בין ישראל לטורקיה בעקבות מלחמת חרבות הברזל.

מלחמת חרבות ברזל ארגנה מחדש את העולם במחנות של תומכי ישראל ומתנגדיה. טורקיה שויכה באופן מובהק למחנה ההתנגדות. בתגובה לשיח ברשתות החברתיות שקרא להסרת המילה "טורקי" ממותג הקפה השחור של החברה, הוביל שבו מהלך שיווקי יוצא דופן שכלל החלפה זמנית של שם המותג במסרים מאחדים וחזקים הקשורים לרוח הישראלית.

המהלך כלל הסרה זמנית של שם המותג מאריזות הקפה והחלפתו במסרים 'עם ישראל חי'; 'דור הניצחון'; 'חזקים ביחד'; 'אין לנו ארץ אחרת'. המהלך תוקשר בקמפיין חוצות רחב היקף, בשיתופי פעולה עם גופים לאומיים ועוד. התוצאות היו גידול במכירות, יותר מ-60 פרסומים, כתבות על אודות המהלך שהתפרסמו בכלי התקשורת, גידול של פי 34 בשיח על אודות המותג ברשתות החברתיות; וחשיפה תקשורתית חסרת תקדים שהוערכה ב-1.5 מיליון שקל עלות מדיה.

עופרי הצליח להפוך משבר פוטנציאלי להזדמנות לחיזוק המותג ולחיבורו לציבור בישראל, והוכיח יכולת שיווקית ויצירתית מעולה.

מנימוקי ועדת השיווק: "עופרי ראוי לציון לשבח על תפיסה שיווקית יוצאת דופן במהלך שהוביל לאחרונה במותג טורקי עלית. עופרי הפך משבר פוטנציאלי להצלחה שיווקית יוצאת דופן, תוך התחשבות בצרכי המותג והציבור הישראלי. עופרי הפגין אומץ לב ראוי לציון כאשר בחר לנצל את המותג הישראלי ביותר להעברת מסרים חברתיים חשובים בתקופה רגישה זו. הוא גילה תושייה ויצירתיות בבחירת המסרים ובאופן העברתם לציבור. המהלך זכה להיענות חסרת תקדים מהתקשורת ומהציבור, והביא לחיזוק ממשי של המותג טורקי עלית ושל החיבור הרגשי שלו לחברה בישראל."

 

עופרי שבו, סמנכ"ל שיווק, שטראוס קפה. צילום: משה נייס

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן