משקאות בטעמים חדשים
חברת המשקה הלאומי נשיונל בוורייג' (National Beverage Corp) מרחיבה את מערך המים המבעבעים שלה עם תוספת של טעם פריחת הדובדבן, שמתואר כ"טוויסט בוטני של מתוק וסתם 'נשיקה' של טארט".
רד בול מוסיפה מוצר עונתי לפורטפוליו הקבוע שלה. למשקה האנרגיה של Red Bull Green Edition Dragon Fruit יש "פרץ של פירות יער אדומים, רמז של שזיף ותווים של פרחים", כך על פי החברה.
טרופיקנה (Tropicana) חשפה את טרופיקנה לייט, מגוון משקאות מיץ ללא תוספת סוכר ו-70% פחות קלוריות לעומת ההצעות האחרות של המותג. הטעמים הם ברי קולדה, שיש לו תווים של תות, אננס וקוקוס; ו-Tropical Sunrise עם מנגו ופסיפלורה.
אפרסק מופיע גם בהשקות קומבוצ'ה חדשות. ליבינג פוד (Living Foods) משיקה את Synergy Peach Paradise kombucha, משקה מותסס אורגני עם תווים של אפרסק ופפאיה אדומה טרופית. המוצר האחרון, במהדורה מוגבלת של Brew Dr. Kombucha, נוצר עם תה ירוק ומשתלב עם חמישה זני אפרסק אורגניים.
פפסיקו פנתה למרקם שמאפיין קפה ובירה, כדי לפתח מגוון חדש של משקאות קלים מוגזים. Nitro Pepsi הוא משקה קולה חדור חנקן המתואר כ"קרמי וחלק" עם "ראש קצף מוקצף". מומלץ להגיש את המשקה קר, ללא קרח, כך ממליצה החברה, שדיווחה שהיא עובדת על המוצר הזה כבר כמה שנים. הטעמים הם דראפט קולה וקולה וניל.
"למרות שהסודה הייתה משקה מועדף על צרכנים רבים כל כך במאה האחרונה, יש אנשים שעדיין מציינים פחמימה כמחסום ליהנות מקולה קרה כקרח", אמר טוד קפלן, סגן נשיא לשיווק של פפסי. "רצינו להמציא דרך חדשה לאנשים ליהנות מקולה טעימה של פפסי, עם חוויה חדשה סביב הבועות. Nitro Pepsi הוא חידוש ראשון מסוגו שיוצר למעריצים חוויית טעם חלקה, קרמית וטעימה. בדומה לאופן שחנקן שינה את קטגוריות הבירה והקפה, אנו מאמינים שניטרו פפסי הוא קפיצת מדרגה ענקית לקטגוריית הקולה, ותגדיר מחדש את הקולה לשנים הבאות."
מקור התמונות: Tropicana, National Beverage Corp., Red Bull, PepsiCo