קוקה קולה משיקה ארבעה משקאות
ענקית המשקאות קוקה קולה משיקה בשנת 2022 ארבעה משקאות חדשים: משקאות אלכוהוליים וטעמים חדשים. המוצר הראשון הוא קוקה קולה סטארלייט. למשקה החדש מרקם שמנתי וטעם של קרמל, כך על פי משתמשים שהתנסו בטעם החדש. למשקה מוצעת גם גרסה ללא סוכר. המשקה נוצר עם חזון לעולם של אפשרויות אינסופיות, כך על פי הודעת החברה.
המוצר השני הוא משקה בטעם לימונדה. משקה קיץ שהוא גם מרענן וגם אלכוהולי. מותג Simply juice, בבעלות קוקה-קולה, שיתף פעולה עם מולסון קורס (Molson Coors) ליצירת מרקחת לימונדה העשויה ממיץ פירות אמיתי. הוא יהיה זמין בארבעה טעמים - לימונדה, לימונדה תותים, לימונדה אבטיח ולימונדה אוכמניות - ויגיע לחנויות בקיץ הקרוב. המשקאות יכילו 170 קלוריות לכל פחית משקה ו-5% אלכוהול בנפח.
המוצר השלישי הוא קוקה קולה עם קפה מוקה. קוקה קולה פרסמה טעם מוקה של קו המשקאות הקלים שלה. המשקה מצטרף לתערובת הכהה שכבר זמינה, וניל, קרמל, ווניל ללא סוכר. כל טעמי קוקה קולה עם קפה זמינים בפחיות. כל פחית מכילה 69 מיליגרם של קפאין, שהם קצת פחות מכוס קפה רגילה, אבל יותר מ-34 מיליגרם שנמצאים בכוס קוקה קולה רגילה.
המוצר הרביעי הוא משקה אלכוהולי שקרוי Topo Chico Ranch Water Hard Seltzer. המוצר הוא תוצר של שיתוף פעולה נוסף עם מולסון קורס. החברות ייצרו משקה אלכוהולי בהשראת מתכון קוקטייל ה-Ranch Water, שהתפרסם על ידי ברמנים מטקסס. הוא כולל מיץ ליים אמיתי ו"טעם פריך ומרענן", כך על פי המותג. כל פחית של המשקה הזה מכילה 100 קלוריות ו-4.7% אלכוהול בנפח.