מגה מזון
כתבות
טרנדים בקולינריה
לעמוד קודם

המודעות למזון בריאותי עולה

14/09/2021
זמן קריאה: 2 דק'

חברת אינובה, חברת ייעוץ עולמית החוקרת מגמות וטרנדים בעולם, פרסמה לאחרונה מאמר על המודעות העולה בקרב צרכנים בגילים 45-26 לאיכות המזון שהם צורכים ותרומתו לבריאות. החברה מצאה, כי אחד מתוך ארבעה אנשים בעולם נעשה מודאג יותר לגבי המערכת החיסונית שלו במהלך מגפת הקורונה. העלייה המשמעותית ביותר הייתה בגילים 45-26, והיא מלמדת על פוטנציאל לעניין עולה של צרכנים בעולם בתחום הבריאות. לדברי החברה, אנשים כיום נוקטים בשיטה הוליסטית יותר לבריאותם. חשובים להם שינה טובה, בריאות נפשית ופיזית ואכילה של המזונות הנכונים.

ב-2020 אינובה ערכה סקר בנושא הדרכים להשגת בריאות טובה. במקום השלישי הייתה בחירה במזונות בעלי ערך תזונתי גבוה (ויטמינים, מינרלים, אנטי אוקסידנטים וכו'), אחרי שינה מספקת ובריאות גופנית. 59% מהנסקרים השיבו כי הם מחפשים מזונות ומשקאות שיתמכו בהיבט זה של חיים בריאים.

 

 

מלבד תוספי מזון למיניהם, מוצרים הנחשבים כתומכים במערכת החיסון הם משלוש קטגוריות: מוצרים לפעוטות ותינוקות (בעיקר סוגי חלב), תזונת ספורט (בעיקר אבקות) ומוצרי חלב (בעיקר יוגורטים לשתייה או משקאות מותססים). מוצרים אלה הם 73% מבין המוצרים החדשים שיצרניהם מצהירים שהם תומכי מערכת החיסון ב-2020.

עם העניין העולה של צרכנים בתמיכה במערכת החיסון דרך מזונות ומשקאות, עולות אפשרויות הצמיחה של סוגי מזון העונים על צורך זה. תחום זה עשוי להתפתח לטווח רחב של מזונות, משקאות ומקומות בעולם.

ההבנה שהיבטים פיזיים, מנטליים ורגשיים חשובים לקידום הבריאות, תביא לכך שמאכלים בריאותיים יכוונו לערכים של שיפור מצב הרוח, רווחה רגשית, רוגע ושינה טובה. לדברי בכיר בחברה, לאחר שישכך האיום המיידי של המגיפה, נושא זה אולי יירד מסדר היום. אבל כל עוד יתאפשר לשלב מרכיבים בריאותיים בקלות (לדוגמה, פרוביוטיקה ביוגורט), סביר להניח שהמגמה של צריכת מוצרים בריאים תימשך כחלק מהמעבר העולמי לסגנון חיים בריא יותר.


מקור: www.innovamarketinsights.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן