החמוצים של גרילו בשיתופי פעולה עם מותגים
החמוצים של Grillo, הידוע בחמוצים שלו ובאריזה התוססת, שמרו בהצלחה על המשיכה המוזרה והאותנטית שלהם, תוך שיתוף פעולה עם חברות מזון ומשקאות גדולות. עם היסטוריה שמושרשת בהתחלות צנועות בתור עגלת מזון מעץ בבוסטון לפני כמעט שני עשורים, המותג צמח באופן אורגני באמצעות שמועות מפה לאוזן ושיתופי פעולה אסטרטגיים.
Grillo's Pickles נוסדה בשנת 2008 והתחילה עם הגדרה פשוטה: מכירת חמוצים בדולר בעגלת מזון במרכז העיר. "אנשים לא היו בטוחים אם אנחנו מותג חמוצים, מותג סקייטים או להקה", אמר אדי אנדרה, סגן נשיא המיתוג של המותג. עמימות זו לצד אתוס של 'עשה זאת בעצמך' ואימוץ של טוויטר לעדכוני מיקום, עזרו לטפח זהות ייחודית. החמוצים של המותג משכו עד מהרה את תשומת הלב של Whole Foods, שהחלה לאחסן אותם בחנויות באזור צפון האוקיינוס האטלנטי שלה עד שנת 2010. זה היה רגע מרכזי שדחף את Grillo's למיינסטרים ובד בבד איפשר לה לשמור על רוחו העצמאית.
מאז שנרכשה על ידי King's Hawaiian בשנת 2021 נטתה Grillo's לשותפויות ייחודיות כדי להרחיב את טווח ההגעה שלה. המוצרים נעים בין בירה בטעם חמוצים למשחת שיניים. כעת יש לה שיתופי פעולה עם מותגים עתיקים.
בין הדגשים האחרונים:
- Campbell's V8 Bloody Mary Mix: תערובת קוקטיילים לא אלכוהולית שהושקה באוקטובר 2023, הממזגת את האנרגיה הצעירה של גרילו עם המורשת של V8.
- Pickle de Gallo Schmear: ממרח בייגל מוזר בטעם חמוצים שפותח עם ה-PopUp Bagels של ניו יורק.
השותפות עם Campbell's סימנה את המיזם הראשון של גרילו עם מותג גדול ומבוסס. למרות החששות הפוטנציאליים לגבי "מכירת אאוט", קהל המעריצים הנאמן של החברה, כולל רבים מסצנת הפאנק רוק, בירך על שיתוף הפעולה כהרחבה טבעית של זהותו הניסיונית והשובבה של גרילו.
המסירות של גרילו ליצירתיות ולרעננות ממשיכה להדהד עם קהל הליבה שלה. על ידי היצמדות לשורשים תוך אימוץ הזדמנויות חדשות, המותג הצליח להרחיב את כוח המשיכה שלו בלי לאבד את הקסם שלו.
עם רקורד מוכח של שיתופי פעולה יצירתיים ומחויבות איתנה לאיכות, החמוצים של Grillo ערוכים לצמיחה נוספת. כשהמותג מנווט שותפויות עם שחקנים גדולים תוך שהוא נשאר נאמן לשורשיו, הוא משמש מודל לאופן שבו מותגי נישה יכולים לשגשג בשוק המיינסטרים בלי לפגוע בזהותם.