לאומית שירותי בריאות מרחיבה את החיוך ללקוחותיה
לאומית שירותי בריאות מרחיבה את מערך שירותי בריאות השיניים ומקימה מרפאה בבעלותה. במרפאה תוטמע מערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול מרפאות שיניים, שתשדרג את השירות ללקוחות הקופה.
לאומית שירותי בריאות מעניקה כיום ללקוחותיה שירותי רפואת שיניים באמצעות 300 מרפאות שיניים חיצוניות. כהחלטה אסטרטגית, לאומית שירותי בריאות מוסיפה לשירות רפואת השיניים גם מרפאה בבעלותה אשר מוקמת בימים אלו בירושלים. במרפאה מוטמעת תוכנת ניהול מתקדמת, זאת במטרה להקל על הצוות הרפואי והמנהלי בעבודה היומיומית, וכך לאפשר למטופלים לקבל טיפול רפואי נגיש, זמין ואיכותי.
הפתרון שנבחר, פלטפורמת ענן, מבוססת AWS, המתקדמת של SmileCloud עם המעטפת של חברת מטריקס מדיקה, מעניק ללאומית את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לצד צוות עם ניסיון רב בהטמעת פתרונות דיגיטליים מתקדמים למערכות בתחום הבריאות. המערכת שנבחרה מספקת גמישות, נגישות מרחוק ויכולת ניהול מקיפה: מניהול תורים, דרך בניית תוכניות טיפול, גישה למידע רפואי, ממשקים ייעודיים לרפואת שיניים, תזכורות למטופלים ועוד. היא ידידותית למשתמש וקלה לאינטגרציה עם מערכות קיימות. במסגרת שיתוף הפעולה, קופת חולים לאומית נהנית, בנוסף, מייעוץ טכנולוגי, מערכת מותאמת אישית לצרכי הקופה, הטמעות בשטח, והדרכות לצוותים במרפאות. בנוסף, לאומית בחרה במטריקס כשותף לדרך בפרויקט מאתגר זה, באינטגרציה מורכבת וקצב זריז מאוד.
האתגרים המרכזיים בפרויקט רחב ההיקף טמונים בהתאמה לתהליכי העבודה הייחודיים של קופת חולים, חיבור לתוכנות הפנימיות שלה ותיאום עם אנשי הצוות הרבים המעורבים בפרויקט, כמו גם עם המשתמשים השונים במערכת: מרופאי ורופאות השיניים והשינניות, דרך סייעות המרפאה, ועד לצוות המנהלה ונציגות השירות. עם השקת המערכת, תתאפשר למרפאות השיניים התנהלות יומיומית יעילה, מהירה ונוחה, וכך יוכל הצוות במרפאה להעניק שירות מיטבי למטופלים ולהתמקד בטיפול רפואי איכותי. מרפאת השיניים בירושלים, שתיפתח במרץ הקרוב, תהיה סמן ימני בנראות, טכנולוגיה ושירות, וכמובן איכות הרפואה.
רקפת יעקבי, סמנכ"לית מערכות מידע, לאומית שירותי בריאות: "הצעד הזה הוא חלק מהמחויבות שלנו לספק למבוטחי קופת החולים שירות רפואי ברמה הגבוהה ביותר. ההטמעה של המערכת החדשה במרפאות השיניים תאפשר לנו לייעל את תהליכי העבודה, להעניק שירות זמין ונגיש ולהתמקד בטיפול איכותי במטופלים. הבחירה במערכת של SmileCloud יחד עם הליווי של מטריקס מדיקה, מאפשרים לנו ליהנות מכלים טכנולוגיים מתקדמים יחד עם צוות בעל ניסיון רב בהטמעת פתרון דיגיטליים במערכת הבריאות, על המאפיינים הייחודיים שלה, וכך להבטיח את הצלחת הפרויקט רחב ההיקף."
יניב דוידי, מנכ"ל ומייסד SmileCloud: "אנו גאים ומודים ללאומית על הבחירה בפתרון של SmileCloud. המערכת שלנו נותנת מענה שלם לצרכי מרפאות, תוך יצירת חיבור חכם בין טכנולוגיה לעולם הבריאות, ומסייעת להפוך את ניהול המרפאה לתהליך יעיל וגמיש. שיתוף הפעולה עם מטריקס מדיקה איפשר לנו להציע פתרון כולל, שמציב את קופת חולים לאומית בחזית הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים."
אור לוסטיג, סמנכ"ל פיתוח עסקי במטריקס מדיקה: "אנו נרגשים לקחת חלק בפרויקט רחב היקף ומשמעותי, שישפר את איכות השירות שמקבלים מטופלי קופת חולים לאומית. שיתוף הפעולה עם SmileCloud איפשר לנו להציע פתרון טכנולוגי המותאם לצרכים של קופת החולים, ומביא לידי ביטוי את הידע הנרחב שלנו בהטמעת טכנולוגיות בתחום הבריאות. בהזדמנות זו אנו מודים גם ל- AWS ואורי תמיר על השותפות המסורה בפרויקט ובכלל. בעקבות ההטמעה, הצוותים במרפאות השיניים יוכלו לתת שירות מיטבי למטופלים, ולהקדיש את זמן העבודה לטיפול רפואי איכותי למבוטחי הקופה; ולקוחות לאומית ייהנו משירות יעיל, נוח ומתקדם, לרווחתם ולבריאותם."
אור לוסטיג. צילום: ברוס מלאן | דוידי יניב. צילום: אור דוגה | צילום: רקפת יעקובי. מתן תמרקין