פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית תעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80%
Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספקת טיפול דחוף ישירות למטיילים בבתי מלון, דירות Airbnbs ודירות נופש, הושקה רשמית ברחבי העולם - והיא מציעה לחברות ביטוח נסיעות פתרון בעל השפעה גבוהה להקטנת כמות תביעות חדר מיון ובתי חולים שניתן להימנע מהן.
Traveler Care מחברת את חברות ביטוח הנסיעות ואת בעלי הפוליסות שלהן לרשת של ספקי שירותי בריאות מורשים שנמצאים בכוננות, והם מבקרים את המטיילים במקומות הלינה שלהם - בדרך כלל תוך 60-90 דקות. במצבים כגון שפעת, הרעלת מזון, התייבשות, תגובות אלרגיות, דלקות בדרכי השתן, נקעים וטיפול בפצעים הטיפול מוענק במקום, מה שמבטל את הצורך בביקור בחדר מיון.
"ברוב המקרים, מטיילים צריכים רק רופא - לא אשפוז בבית חולים", אמר אלי אופל, מייסד Traveler Care. "בנינו פתרון גמיש ומוכן לחברות ביטוח, שחוסך כסף ומספק חוויית נוסע טובה בהרבה".
בממוצע, הגעה לחדר מיון בגין מקרה שאינו דחוף עולה לחברות ביטוח נסיעות 13,000 עד 17,000 דולר. שירותי Traveler Care מטפלים באותם מצבים בחדר עצמו תמורת 1,700 עד 3,000 דולר - כולל אבחון כמו צילום רנטגן נייד, אולטרסאונד, טיפול תוך ורידי וטיפול בפצעים.
תוצאות הפיילוט הראו: הפחתה של 83% בנפח התביעות לחדר מיון, חיסכון של מעל 10,000 דולר לכל מקרה שנמנע, ציוני שביעות רצון גבוהים יותר בקרב מטיילים.
הפתרון של Traveler Care מעניק בשלב זה כיסוי ארצי בארה"ב (עם התרחבות בינלאומית בעיצומה) ומבוסס על רשת חזקה של מוקדים רפואיים, לדוגמה חברות כמו Leaa Health, Sickday, Heal, DocGo ועוד. בכל מיקום שבו חברת ביטוח הנסיעות נתקלת בנפח גבוה של אירועים, ניתן לייצר פתרון עבור אותו מיקום מסוים תוך 60 יום
"אנחנו מאמינים שחברות ביטוח נסיעות לא צריכות רק לשלם עבור טיפול - הן צריכות לספק אותו בצורה חכמה יותר", אמר אופל. "עם Traveller Care, אתם מקטינים תביעות מבלי לפגוע בטיפול".