GoWit מקימה ב־EMEA אקוסיסטמה מסחרית
GoWit, מובילת אדטק גלובלית בתחום המדיה הקמעונאית מרובת הערוצים, הכריזה על השקת GoWit Commerce Media, פלטפורמת פרסום מאוחדת המקשרת קמעונאים, מותגים וסוכנויות. GoWit תחליף פתרונות חלקיים ותחבר יותר מ־7,000 מותגים וסוכנויות עם קמעונאים מובילים ביותר מ־20 שווקים, ליצירת רשת הפרסום הגדולה ביותר באזור EMEA. היקף המדיה המסחרית צפוי להגיע עד שנת 2027 ל־220 מיליארד דולר. הפלטפורמה תספק למפרסמים ולבעלי המדיה את קנה המידה, התקינה והפשטות שלהם הם זקוקים.
המדיה הקמעונאית הולכת ומתרחבת, אך התהליך איטי בשל פיצול משאבים, עלויות גבוהות ופערי אומדנים. על פי נתוני IAB Europe, מפרסמים מדווחים כי גורמי ההאטה המרכזיים ביותר הם פיצול משאבים (51%) וחוסר תקינה (53%), ואילו קמעונאים מזכירים את תהליך ההקמה התפעולית (54%) ועלויות (40%).
GoWit תיתן מענה לאתגרים האלו באמצעות איחוד של פתרונות לפלטפורמה יחידה תוך פישוט הפעילות, שחרור תקציבים ועידוד ביצועים בני מדידה.
עידוד הצמיחה באמצעות שותפויות
השותפויות הן הליבה של המדיה הקמעונאית והמסחריות של GoWit במקומות שבהם הדרישה, הטכנולוגיה ופעילות הפרסום מתכנסות לאקוסיסטמה יחידה ומקושרת. שיתופי הפעולה עם Heureka Group, CarrefourSA, Beymen, Kingfisher (Koçtaş), Raneen, Mumzworld, ו־Toters Delivery, מאפשרים פעולה בקנה מידה חסר מתחרים ברחבי אירופה וב־EMEA. שותפויות עם Tooplay, The Trade Desk DSP, Akinon, Spike E-Media, Goldbach ו־Craftware בתחום הטכנולוגיות והמכירות, מרחיבות את התפוצה השיטתית ואת המומחיות.
בשוויץ, מארק מג'ג'י, מנהל פיתוח עסקי ב־Goldbach Group AG, אמר: "אנו שואבים עידוד רב מהידיעה שנוכל לסמוך על שותפות מועילה מעין זו עם גוף בעל יכולות במסע שלנו ברחבי המדיה הקמעונאית בשוויץ."
"GoWit היא אבן היסוד שמניעה את חזונה של Spike למנף את המדיה הקמעונאית ואת המסחר ברחבי המזרח התיכון", הוסיף רמי טייבה מ־Spike E-Media.
מרכז הפרסום מונע הבינה המלאכותית של GoWit מאפשר לקמעונאים להשתלב תוך דקות, להפעיל פרסומות מרובות ערוצים (תצוגה, רשימות ממומנות ווידאו מחוץ לאתרים ובחנויות), ולהתחבר לדרישה של המפרסמים, ומתאים למותגים ולסוכנויות לצורך ביצוע קמפיינים מרובי קמעונאים תוך שימוש בכלי שירות עצמי לצורך סגמנטציה.
"עתיד הפרסום שייך לאלה שמקשרים את המסחר עם הנתונים וההקשר", אמר אמרא אדסן, מנכ"ל GoWit. "יצירת האקוסיסטמה הגדולה ביותר באזור EMEA תעזור לכל גורם להפוך את הנתונים להזדמנויות מדיה ניתנות למדרוג."
גרפיקה: GoWit

