מגה תעשיות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

Matchmade מנגישה חסויות יוצרים לעסקים בכל הגדלים

05/12/2021
זמן קריאה: 1.5 דק'

פלטפורמת השיווק ליוצרים מאצ'מייד (Matchmade) השיקה את Express Campaigns, כלי לשימוש אישי המעצים מותגים לשם הקמת חסויות ליוצרים תוך דקות. בכך שהשיקה החברה אפשרות לשירות עצמי לפלטפורמה שלהם, הפכה את שיווק היוצרים לנגיש לעסקים בכל הגדלים.

חסויות היוצרים צפויות להוות שליש מכל הפרסום הדיגיטלי עד שנת 2029. עם זאת, מציאת שיתופי הפעולה הנכונים עלולה להיות מאתגרת בשל מגבלות זמן, כוח אדם ותקציבים. באמצעות אקספרס קמפיינ'ז, מותגים יכולים לחבור אל יוצרים רבים החל מ-500 דולר, ולהעלות תכנים חיים ליוטיוב תוך ימים. כלי זה חוסך שעות עבודה ידניות רבות המושקעות במציאת יוצרים, וזאת באמצעות למידת מכונה אוטומטית, על מנת לנתח 1.25 מיליארד תכנים ולסנן 9.2 מיליון התאמות פוטנציאליות, בכדי למצוא התאמות רלוונטיות.

לאחר שמותגים קובעים תקציב וקהל יעד, הכלי האינטואיטיבי מנחה את המשווקים באמצעות יצירת תקציר פשוט המותאם למטרות הקמפיין שלהם. מחירים הוגנים ושקופים מחושבים על פי נתוני השוק, תוך הסרת הטרחה של משא ומתן או התמודדות עם דמי תיווך. לצד נתונים דמוגרפיים ונתוני מיקום, מאצ'מייד מוצאת קהלים דרך כוונון-תכנים מבוסס אינטרנט. לעומתה, כלי שיווק בתחום הביצועים עומדים בפני פיקוח קפדני מצד אוכפי פרטיות, ועוקבים באופן פולשני אחר התנהגות הקהלים.

ג'ירי קופיאינן, מנכ"ל מאצ'מייד: "מאחר שאנו עדים למעבר לאקו-סיסטם המבוססת על מודעות לפרטיות, אקספרס קמפיינ'ס מציעה חלופה המאפשרת לעסקים להוציא לפועל קמפיינים באופן מיידי. כך ניתן לפתוח קמפיינים למאות, במקום לעשרות אלפים, דבר ההופך את שוק היוצרים נגיש למגוון תקציבים, בכל גודל ותקציב. בעוד מותגים מחפשים אחר חיבורים אותנטיים, המניבים מחויבות אמיתית, פופולריות שיווק היוצרים מזנקת מעלה. בין השנים 2021-2019 גודל השוק כמעט הכפיל את עצמו, ועד סוף שנה זו, הוא צפוי להגיע להיקף של 13.8 מיליארד דולר".

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן