בוקינג ישראל במפגשים לקידום ענף האירוח
בוקינג ישראל החלה בסדרת מפגשים עם מלונאי ישראל מסקטורים שונים על מנת לדון בהתפתחויות והשינויים שקרו בענף בשנה האחרונה, ובהתאמות שבוצעו לאור משבר הקורונה, בדגש על טרנדים תיירותיים חדשים הצפויים בתעשייה. סדרת המפגשים תתקיים במשרדיה החדשים של בוקינג בתל אביב. אחת המטרות העיקריות של המפגשים הוא מתן מקום לשיח פתוח וקשוב, במהלכו בוקינג מבקשת ללמוד משותפיה כיצד היא יכולה לתמוך בפעילות העסקית של ענף האירוח בישראל.
באירוע שפתח את סדרת המפגשים התכנסו לאחרונה בכירי מלונות היוקרה בישראל, וביניהם ליאור מוצ'ניק, מנכ"ל הרודס אילת; דוד רוזן, מנכ"ל מלון גורדוניה; ענבל יהלום, מנהלת תשואה במלון ענבל; יגאל צורף, סמנכ"ל מכירות ברשת דן; גלעד לוי, סמנכ"ל שיווק ברשת אורכידיאה; ג'ונתן רוזינר, מנהל מכירות בהילטון; דמיטרי רידוול, מנהל מכירות במלון Six Senses. כמו כן, התארחה באירוע גם האינסטגרמרית שאנון מרוז, ששוחחה על יצירת חוויות אירוח מיוחדות לצרכנים ושיתוף ברשתות החברתיות.
יגאל צורף: "היום המטיילים והנופשים מחפשים חווית חופשה. מלונות גדולים וקטנים כאחד בונים ומעצבים את עצמם מחדש על מנת לייצר קונספט אירוח ייחודי. זו הסיבה מדוע היום ניתן למצוא שני מלונות נפרדים מאותה רשת הפועלים תחת שני קונספטים שונים - זה משהו שלא היינו רואים בעבר".
ד"ר איציק מזרחי: "מעבר להתכנסות החשובה הזו שתקרב אותנו מחדש ותסייע לנו לעזור אחד לשני לשקם את הענף שנפגע באופן כל כך קשה, סדרת המפגשים הזו היא הזדמנות חשובה עבורנו לשמוע את מגוון הסקטורים בישראל ולהבין כיצד אנחנו יכולים לסייע למקומות האירוח לשפר ולייעל את הפעילות העסקית שלהם".
צילום: יח"צ בוקינג ישראל