מגה תעשיות
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

משה ממרוד מתדיראן במפגש בסדרת כיתות אומן

23/02/2025
זמן קריאה: 2 דק'

לאחרונה התקיים ב-Tadiran Center מפגש ייחודי במסגרת סדרת "כיתות האומן" של Superbrands. במפגש אירח משה ממרוד, הבעלים והמנכ"ל של תדיראן, כ-20 סמנכ"לי שיווק מובילים במשק הישראלי, חברי CMO Club של Superbrands, לשיח מעמיק על אסטרטגיה, ניהול ושיווק בעולם תחרותי.

במפגש שיתף ממרוד את המשתתפים במסע העסקי יוצא הדופן שלו - כיצד רכש מותג במשבר והוביל אותו להיות אחת החברות המובילות בתחום מיזוג האוויר והאנרגיה בישראל. בהרצאתו התייחס לאתגרים שעמדו בפניו, לחשיבות החדשנות בעולם תחרותי ולצעדים שביצע כדי לבסס את מעמדה של תדיראן כמותג-על מוביל.

"הצלחה אמיתית נמדדת דווקא ברגעים הקשים", אמר ממרוד למשתתפים. "כשהתמודדתי עם אתגרים ממשיים, ידעתי שזה הזמן לחשוב אחרת, לחדש ולפעול בנחישות. בניית מותג חזק מצריכה חזון, גמישות ניהולית ויכולת לקבל החלטות נועזות בזמן אמת."

ממרוד חלק גם את תפיסת עולמו לגבי האנשים שמקיפים מי שמוביל תהליך ניהול עסק מצליח. "בסופו של דבר, ההצלחה שלנו תלויה בצוות שמנהל איתנו את הדרך. חשוב לבחור אנשים טובים ולבנות הנהלה חזקה שתוכל להתמודד עם כל אתגר."

במהלך השיח סיפר ממרוד על עבודה לצד בני משפחתו, ואיך שילוב משפחה בעשייה היומיומית מעניק לו הנאה וסיפוק: "העבודה עם המשפחה היא חלק מההנאה. גם בארוחות שישי, השיח סביב שולחן השבת עוסק לא פעם בתדיראן - זה חלק מהחיים שלנו."

כיתות האמן של Superbrands הן פלטפורמה יוקרתית למובילי השיווק בישראל, ומפגש זה לא היה יוצא דופן. המשתתפים זכו להצצה נדירה לתהליכי קבלת ההחלטות של ממרוד, קיבלו תובנות מעשיות על חיזוק מותגים בתקופות של חוסר ודאות ושמעו כיצד אפשר להפוך משברים להזדמנויות עסקיות. במפגש התקיים שיח פתוח שבו השיב ממרוד לשאלות המשתתפים ונתן דגשים חשובים לגבי הדרך הנכונה להובלת חדשנות בארגונים גדולים, בניית מותג שמייצר ערך מוסף לצרכן והובלת מהלכים אסטרטגיים בשוק תחרותי.

בדומה ל"מאסטר קלאסס" שמעבירים המאסטרים הגדולים במוזיקה ובמשחק, ממרוד העביר כיתת אמן בניהול לסמנכ"לים וסמנכ"ליות לשיווק, חברי ה-CMO CLUB של ארגון Superbrands בישראל, בהם יבגני חייטוביץ' (אירופלקס), יפעת גולדמן (פיצה דומינו'ס), גילה רוט (פודאפיל), שלומי קקון (DHL), אפי ארנפלד (דלתות פנדור), ורד לוי (ה.שטרן), לירון הרשקוביץ (מגדל חברה לביטוח), דורון ג'מצ'י (מכבי ת"א בכדורסל), ענת בללי (קימברלי קלארק), מיכל לוצקי (AIG), סיון חור (KFC), בועז הראל (גינדי השקעות), ליאת גילר (זוגלובק), חגית אציל כהן (מגה ספורט), גלית משורר (תנובה), דנית בן קידר (אבן קיסר).

Tadiran Center הוא אולם התצוגה החדשני של קבוצת תדיראן. המפגש הוא חלק מהיוזמה של תדיראן להעמיק את שיתופי הפעולה עם חברות מובילות במשק ולקדם חדשנות בתחום האנרגיה והאקלים.

 

צילום: יח"צ

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן