מגה תעשיות
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

ניר רוזן - סמנכ"ל לקוחות של קליק ישראל

28/02/2023
זמן קריאה: 0.5 דק'

חברת הדאטה וה-BI קליק ישראל (Qlik Israel) מינתה את ניר רוזן לתפקיד סמנכ"ל לקוחות החברה. רוזן יוביל את מערך התמיכה והשירות של הארגון ואת פעילות ה-Customer Success.

Qlik ישראל מקבוצת חילן היא הנציגה הרשמית של חברת הדאטה והאנליטיקה הגלובלית Qlik, מיישמת פתרונות בינה עסקית ואנליטיקה ביותר מ-1,400 ארגונים בישראל. החברה מדורגת על ידי חברת המחקר STKI כמובילת שוק ה-BI והאנליטיקה זה 11 שנים ברציפות.

רוזן, מהנדס מערכות מידע עם רקע של 15 שנה בתפקידי יישום וניהול (ERP, BPM ,BI), נחשב למומחה בניהול פתרונות אנליטיקה עסקית ותהליכי אפיון מורכבים. ב-8 השנים האחרונות מילא תפקידי ניהול בקליק, בהם מנהל פרויקטים אל מול לקוחות אסטרטגיים, מנהל קבוצה ביחידת השירותים המקצועיים של החברה ומנהל פעילות ה-Customer Success.

עמית סיוון, מנכ"ל קליק ישראל: "ניר רוזן, אחד המנהלים הוותיקים והמוערכים בחברה, לוקח לניהולו את הנכס האסטרטגי ביותר של קליק ישראל - לקוחות החברה. במסגרת תפקידו יהיה רוזן אחראי רוחבית לכל היבטי השירות מול לקוחותינו, בכללם מרכז התמיכה, הצלחת לקוח וחידושים, כדי לתמוך בפעילותם העסקית של אלפי לקוחותינו ולהצמיח אותה."

 

ניר רוזן

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן