מגה תעשיות
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

פורסמו המתמודדים בתחרות ה-21 למצוינות בשירות

03/07/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הודיע על הארגונים המתמודדים בתחרות "מצוינות בשירות וחוויית לקוח" השנתית של ישראל, שהיא התחרות המובילה בארץ בתחומי שירות וחוויית לקוח. תחרות מצוינות בשירות, המנוהלת על ידי המי"ל, מתקיימת זו השנה ה-21 ברציפות ונועדה לקדם ולהעלות את המודעות לשירות מצוין ולהוקיר ארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום.

גם השנה הארגונים שנבחרו להתמודד בתחרות הם הארגונים האיכותיים ביותר במשק הישראלי, שהובילו מהלכים בולטים לשיפור מערך השירות וחוויית הלקוח שלהם. הארגונים המתמודדים בתחרות נבחרו לאחר בחינה מעמיקה של מהלכי השירות וחוויית הלקוח שביצעו והגישו לתחרות לצד בחינת עמידתם בקריטריונים של הקטגוריות. הארגונים שניגשו לתחרות הפגינו תושייה, יצירתיות ומקצועיות.

בין החברות שמשתתפות השנה בתחרות: FEMI, קבוצת הפניקס, מרכזה, שטראוס מים, בנק מזרחי, פלאפון, סיבוס, לאומית, מטרופוליס, קבוצת ח.י, עיריית באר יעקב, שטראוס, YES.

כמו בשנים קודמות, גם השנה מהלכי השירות בתחרות מחולקים לקטגוריות, שבכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש. הקטגוריות המרכזיות לזכייה הן שירות כשותף אסטרטגי, טכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח, פשטות בשירות, שירות בעולם מוקדים, שירות בתקופת מלחמה ושירות במגזר הציבורי.

טקס הכרזת הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח יתקיים בכנס שירות וחוויית לקוח בחודש ספטמבר, בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומים שירות, שיווק וניהול בישראל.

גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל, אמרה: "התקופה המאתגרת שבה אנו נמצאים מצריכה את כל הארגונים והחברות לגייס את מרב המשאבים כדי להמשיך לפעול ולהוביל את השיפור של מערכי השירות המוענקים לצרכנים בישראל. אנו מוקירים את הארגונים שהגישו את מועמדותם לתחרות הייחודית הזו, המפגינים השנה, יותר מתמיד, אומץ רב מול אתגרי השירות הרבים שניצבים מולם, תוך שהם מבצעים מהלכים מרשימים כדי לספק ללקוחותיהם חוויית שירות איכותית ומקצועית יותר הן ברמה האסטרטגית והן ברמת הביצוע.

"תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח מעניקה במה והזדמנות להביע הערכה לחברות אשר הצליחו להוביל מהלכים בעלי משמעות לשיפור חוויית הלקוח. הדבר משפר את המוטיבציה בקרב כל נותני השירותים בישראל ומעודדם להמשיך להצטיין ולהשתפר במתן שירות ללקוחות."

 

תחרות מצוינות בשירות. צילום: המי"ל

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן