סקר: סדרי עדיפויות של אנשי אירוח ארגוניים
סקר שנעשה לאחרונה על ידי FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™, בשיתוף עם Toast - חברת תוכנה מובילה לניהול מסעדות מבוססת ענן, חשף תובנות חיוניות לגבי סדרי העדיפויות העליונים של אנשי אירוח ארגוניים. הממצאים מדגישים את החשיבות של אבטחת נתונים, שילוב מערכות ואפשור צמיחה בעיצוב העדפות של בתי העסק והאמון בפתרונות תשלום ובספקי נקודות מכירה (POS).
תובנות מרכזיות מהסקר:
- 53% מהסוחרים מתמודדים עם אתגרים בהחלטה לאן להקצות את תקציבי הטכנולוגיה שלהם. הדבר מדגיש את הביקוש לפתרונות משולבים בעלי ערך מקיף התומכים בקבלת החלטות מושכלת.
- הגורמים הגדולים ביותר התורמים לאמון בספק פתרון תשלום/נקודת מכירה (POS) הם תמיכת הלקוחות (49%), ידידותיות למשתמש (46%), אמינות (44%) ויכולות אינטגרציה (44%).
- כמעט כל הסוחרים מאמינים שאבטחת מידע (100%) ופרטיות נתונים (98%) חשובים מאוד בבחירת פתרון תשלום, ורובם מאמינים ששיפור של הצמיחה (82%) והמהירות (81%) חשובים מאוד.
- ארגונים כבר מיישמים רמה גבוהה של אינטגרציה בין מערכות התשלומים/קופה שלהם לבין מערכות תוכנה אחרות. רוב הסוחרים אומרים שיש להם אינטגרציה מלאה (15%) או שיש להם רמה גבוהה מאוד (70%) של אינטגרציה בין מערכות אלה. כמעט כל בתי העסק (98%) מייחסים ערך רב לפתרון תשלום משולב.
"הסקר עם Toast מדגיש כי לאינטגרציה, להבנת התנהגות הלקוחות ולהבטחת אבטחה, יש חשיבות עליונה לסוחרים", אמר נייט וור, סמנכ"ל מכירות ופיתוח דיגיטלי ב-FreedomPay. "זה גם מראה שרוב הסוחרים שואפים לאקוסיסטם משולב במלואו כדי להניע צמיחה ולשפר את היעילות התפעולית. ב-FreedomPay אנו מחויבים לספק את האינטגרציה והאבטחה שסוחרים זקוקים להן כדי לשגשג ולהצליח."
הבנת התנהגות הלקוחות, כולל דפוסי קניות ורכישות, היא המפתח לשיפור חוויית הלקוח ולהגדלת המכירות. סוחרים נותנים עדיפות לאבטחה ולזמן השבתה מינימלי של המערכת כדי להגן על הפעילות ולהבטיח המשכיות עסקית. הזמינות של תמיכת לקוחות מגיבה ואמינה תורמת במידה רבה לטיפוח תחושת הביטחון ולאמון בקרב סוחרים.
"הסקר באמת מדגיש את הצורך של סוחרים באינטגרציה חלקה ובהבנה מעמיקה של התנהגות הלקוחות כדי לשפר באופן מלא את היעילות התפעולית", אמרה קלי אסטן, מנהלת ארגונית ב-Toast. "בעבור סוחרים, אבטחת נתונים איתנה ותמיכת לקוחות אמינה חיוניים לאמון עם הלקוחות."
תובנות אלה מדגישות, כי אינטגרציה חלקה, אבטחת נתונים חזקה ותמיכת לקוחות אמינה חיוניים לסוחרים השואפים לשפר את היעילות התפעולית, לטפח אמון עם הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית מתמשכת בנוף התחרותי. גורמים אלה הם ציון הפינה של קבלת החלטות אסטרטגיות בעבור מנהיגי אירוח ארגוניים כאשר הם מתאימים את ההשקעות הטכנולוגיות שלהם עם הצלחה ארוכת טווח ושביעות רצון של לקוחות.
לדו"ח המלא: חבל דק באבטחה: איזון חדשנות וניהול סיכונים עבור מותגים ארגוניים