דלק מוטורס משיקה דגמי במוו Motorrad
BMW Motorrad מציגה שלושה דגמים חדשים.
F 900 R הוא רודסטר דינמי בעיצוב נייקד מתקדם, המתמקד בהנאה מרכיבה ספורטיבית ומסוגל להפיק 95 כ"ס בזכות מנוע שני צילינדרים בטור בנפח 895 סמ"ק.
האופנוע קומפקטי וקצר, עם מראה ספורטיבי ודינמי, בלי לוותר על התועלות הפרקטיות בתחומי האווירודינמיקה. גישה ארגונומית מתקדמת מאפשרת למקם את הכידון, הרגליות והמושב באופן שיוצר משולש ארגונומי מאוזן התומך בתנוחת רכיבה ספורטיבית הקרובה יותר לגלגל הקדמי.
לנייקד הספורטיבי מערכת בקרת אחיזה דינמית, מערכת ABS Pro המשפרת את יכולת הבלימה גם בפניות ובקרת בלימה דינמית המשפרת את רמת הבטיחות בבלימה. לאופנוע חישוקי אלומיניום חדשים בגודל 17 אינץ' המפחיתים כ־1.8 ק"ג ממשקל האופנוע, מזלג קדמי הפוך חדש בקוטר 43 מ"מ ופנס קדמי עם חיפוי צדדי חדש המעניק מראה קרבי ודרוך. מפלט אקרפוביץ', הזמין כאביזר בתשלום, יביא להפחתת משקל של כ־1.2 ק"ג ממשקל האופנוע.
F 900 R יגיע גם בגרסה מוגבלת הספק (47 כ"ס) המתאימה לבעלי רישיון A1. האופנוע זמין בשלושה עיצובים: גרסת הכניסה Pure בצבע כחול מטלי, גרסת Triple Black בשחור מטלי וגרסת Sport בעיצוב טריקולור: לבן, כחול ואדום מטליים.
F 900 R
S 1000 R (או בשמו המוכר יותר, Single R) השתדרג במידה רבה. האופנוע הוא נייקד ספורטיבי עוצמתי עם DNA של סופרבייק, תוספת של 5 כ"ס, תקינה עדכנית לפי +Euro 5, ביצועים משופרים ביציאה מהמקום, עיצוב אגרסיבי יותר הודות לפנס LED כפול ואבזור סטנדרטי מורחב. לאופנוע מנוע ארבעה צילינדרים עם הספק של 125 קילוואט (170 כוחות סוס), יחסי העברה קצרים יותר לביצועים טובים יותר בזינוק וקוויקשיפטר משופר כסטנדרט.
האופנוע מצויד במערכת Shift Assistant Pro ובמצערת M חדשה בעלת מהלך קצר וזווית סיבוב של 58 מעלות (72 מעלות בדגם היוצא). לכל אלו יתרונות בעלי משמעות במהלך רכיבה על מסלול המרוצים.
מערכות אלקטרוניות: בקרת אחיזה דינמית מעודכנת, בקרת מומנט מנוע עם פעולת בלימת מנוע חדשה, ABS Pro הפועלת גם בהטיות, מצבי רכיבה Pro ומסך TFT איכותי עם קישוריות לטלפון הנייד.
את העיצוב משלים פנס ראשי כפול וחדש בטכנולוגיית LED המעניק לאופנוע מראה ייחודי, חלק אחורי חד עם מחרשה קצרה יותר ושלוש סכמות צביעה אטרקטיביות: שחור מטלי בגרסת הכניסה Pure, כחול/צהוב בגרסת Sport ולבן/גוונים M Motorsport בגרסת M.
S 1000 R
F 900 XR הוא אופנוע קרוסאובר מאוזן ודינמי המיועד לרכיבה יום־יומית וגם לרכיבות ארוכות בלי להתפשר על הביצועים. מנוע 2.0 צילינדרים טורי בנפח 895 סמ"ק מפיק 95 כ"ס ו־9.4 קג"מ כבר ב־6,500 סל"ד. יש לו גם מזלג קדמי הפוך חדש בקוטר של 43 מ"מ ומהלך של 170 מ"מ, כולל כוונון של שיכוך ההחזרה והדחיסה. המפרט מעניק לרוכב רכיבה ספורטיבית ונוחה.
אבזור הסטנדרטי כולל פנס ראשי אדפטיבי חדש בטכנולוגיית LED עם תאורת יום, שקע טעינה USB-C, חימום לידיות הכידון, מצבר במשקל מופחת של 0.8 ק"ג, חישוקים חדשים המביאים להפחתת משקל נוספת של 1.8 ק"ג ומערכת DTC, ABS Pro ו־DBC.
מפלט אקרפוביץ', הזמין כאביזר בתוספת תשלום, יביא להפחתת משקל של כ־1.2 ק"ג ממשקל האופנוע.
ל־XR עיצוב אווירודינמי מעודכן עם מגני ידיים כסטנדרט, מגן רוח גבוה (אופציונלי), ארגונומיה משודרגת הודות לפרינג קדמי משופר ומסיטי רוח המפחיתים את התנגדות האוויר הפועלת על הרוכב ומונעים את רעידות הקסדה.
F 900 XR זמין בשלושה עיצובים: גרסת הכניסה Pure בצבע אדום מרוצים, גרסת Triple Black בשחור מטלי וגרסת Sport בעיצוב טריקולור, בגוני לבן, כחול ואדום מטליים. גם דגם זה יגיע בגרסה מוגבלת הספק (47 כ"ס) המתאימה לבעלי רישיון A1.
F 900 XR
F 900 R | |||
רמת גימור | נפח מנוע | הספק | מחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי |
Pure | 895 | 95 כ"ס | 75,348 ש"ח |
Triple Black | 895 | 95 כ"ס | 82,348 ש"ח |
Sport | 895 | 95 כ"ס | 85,348 ש"ח |
F 900 XR | |||
רמת גימור | נפח מנוע | הספק | מחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי |
Pure | 895 | 95 כ"ס | 90,248 ש"ח |
Triple Black | 895 | 95 כ"ס | 92,348 ש"ח |
Sport | 895 | 95 כ"ס | 92,348 ש"ח |
S 1000 R | |||
רמת גימור | נפח מנוע | הספק | מחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי |
Pure | 999 | 170 כ"ס | 115,348 ש"ח |
Sport | 999 | 170 כ"ס | 121,348 ש"ח |
M | 999 | 170 כ"ס | 148,348 ש"ח |