CFMoto משיקה תת-מותג לאופנועי עיר
מותג האופנועים CFMoto, שהחל את דרכו בסוף שנות ה-80 בעיר האנג'ו (Hangzhou) שבסין כיצרן מנועים וחלקים, נהפך עם השנים לאחת החברות המובילות והמתקדמות בעולם בתחום הדו־גלגלי. כיום החברה כבר לא רודפת אחרי מותגים גדולים, אלא ניצבת לצידם. בזכות עיצוב ויזואלי מבית קיסקה (Kiska) האוסטרית - אותה חברה שמעצבת את אופנועי KTM - ובזכות שיפור מתמיד באיכות, CFMoto מצליחה להשתחרר מהסטיגמה של "תוצרת סין".
סדרת הדגמים של החברה מתפתחת במהירות: מאופנועים "ערומים" עתירי ביצועים כגון 800NK ועד דגמי רטרו מעוצבים כגון 700CL-X, החברה מציעה שילוב של עיצוב, טכנולוגיה וביצועים במחיר משתלם. בארצות הברית יש ל-CFMoto נוכחות שקטה ויציבה, בעיקר בזכות קו הטרקטורונים ואופנועי השטח שלה. אך בשווקים אחרים, ובעיקר בדרום-מזרח אסיה ובדרום אמריקה, החברה שואפת להשתלט על שוק האופנועים הקטנים. לשם כך נולד תת-מותג חדש, CFLite.
מותג CFLite מתמקד באופנועים בנפח של פחות מ-400 סמ"ק - פתרונות תחבורה אמינים, משתלמים ומעוצבים לרוכבים רבים ברחבי העולם. הם משמשים ככלים יומיומיים לשימוש עירוני, ומתאימים במיוחד לשווקים כגון הפיליפינים, אינדונזיה, תאילנד ואזורים בדרום אמריקה שבהם קיימת העדפה ברורה לאופנועים קטנים.
בתערוכת Makina Moto Expo שהתקיימה בפיליפינים, הציגה CFLite שלושה דגמים חדשים שכבר מעוררים עניין. הדגם הראשון הוא Dual 230 - אופנוע פשוט, עמיד וקשוח, שמתאים לרכיבת שטח ולרכיבת כביש כאחד. יש לו מנוע חד־צילינדרי בנפח 223 סמ"ק עם קירור אוויר וקרבורטור לטובת תיקונים קלים גם בשטח. גלגל קדמי בקוטר 21 אינץ' וגלגל אחורי של 18 אינץ', בלמי דיסק, מזלג טלסקופי, בולם אחורי מרכזי, לוח מחוונים דיגיטלי ופנסי הלוגן - כל אלה משלימים את המפרט.
הדגם השני הוא 250NK Lite - אופנוע בסיסי לרכיבה עירונית עם עיצוב ספורטיבי. יש לו מנוע מקורר נוזל בנפח 249 סמ"ק, בלמי דיסק קדמיים ואחוריים, צמיגי CST ומסך מולטימדיה פשוט ונקי. תנוחת הרכיבה זקופה.
הדגם השלישי הוא 250SR Lite - אופנוע ספורט קומפקטי לרוכבים מתחילים. הוא מעוצב כמו אופנוע מרוץ, אך למעשה מדובר בכלי קטן ונגיש יותר. מנוע מקורר נוזל בנפח 249 סמ"ק מספק מספיק כוח למהירויות של יותר מ-130 קמ"ש. המפרט כולל תאורת לד מלאה ובלמי דיסק קדמיים ואחוריים. המחיר משתלם במיוחד.