מגה דו
חדשות
אופנועים חשמליים
לעמוד קודם

הסתיים שלב 3 של פרויקט TE-1

20/02/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

שיתוף הפעולה בין Triumph Motorcycles, Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain Ltd ו-WMG באוניברסיטת וורוויק, במימון המשרד לרכבים עם אפס פליטה בבריטניה, נרקם כדי ליצור פיתוחים פורצי דרך בהנדסת אופנועים חשמליים.

שלב 3 של פרויקט TE-1 הגיע כעת לסיומו, עם הבנייה הסופית של האבטיפוס. האבטיפוס כולל שלדה סופית כולל מסגרת, מסגרת משנה אחורית, אזור נהג, פאנלים וגלגלים ומערכת הנעה הכוללת תיבת הילוכים והנעת רצועות קרבון. מלבד האבטיפוס פותחו סוללות המשלבות אריזת תאים ייעודיים לטובת מרכז כובד אופטימלי ויחידת בקרת רכב, ממיר DCDC, קירור משולב ויציאה לטעינה עם כיסויי פחמן מעוצבים. מערכת ההנעה האינטגרלית כוללת מנוע משולב עם טכנולוגיית קירור משולב.

הישגי הפרויקט העיקריים בשלב זה הם תוצאות מבחן החורגות מאמות המידה ומהיעדים הנוכחיים שקבעה מועצת הרכב הבריטית לשנת 2025. הדבר מספק פלטפורמה עם פוטנציאל גדול לפיתוח עתידי בביצועי אופנועים חשמליים. המטרה הכללית של פרויקט TE-1 היא לפתח את היכולת של אופנועים חשמליים, להניע חדשנות, יכולת וקניין רוחני חדש, ולשפר את האמינות והפרופיל של התעשייה והעיצוב הבריטיים.

כעת צפוי שלב הבדיקות החיות. בששת החודשים הקרובים, האבטיפוס יעבור בדיקה חיה נרחבת במיתקנים החדישים של טריומף, שתכלול: בדיקות דרכים מתגלגלות - הערכת ליבה תפקודית, בדיקת כיול של המצערת, מיפוי ביצועים של מערכת ההינע, תפוקת כוח ומומנט, הערכת טווח ותצרוכת של הסוללה, פיתוח מצב רוכב, אימות פונקציונליות התוכנה, אופטימיזציה תרמית ועוד.

עם השלמת שלב הבדיקות החיות, המוערך בקיץ 2022, יעודכן האבטיפוס עם לוחות הגוף הסופיים וסכמת הצבע שלו, כהכנה להדגמת מסלול אקטיבית. בשלב זה יפורסמו התוצאות המלאות של הפרויקט, כולל מפרטים סופיים ותוצאות בדיקות, וכן תובנות ועובדות מפתח לגבי האופן שבו TE-1 ממלא את יעדי הפרויקט לחדשנות ומציב סטנדרטים חדשים למגזר האופנועים, כולל סוללה סופית וביצועי טווח.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן