מגה דו
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

חוויית מכירות ושירות פרמיום ללקוחות אפריליה

29/09/2021
זמן קריאה: 1 דק'

עופר אבניר יוצאת במהלך של חוויית מכירות ושירות פרמיום לרוכשי אפריליה, ופותחת מוקד שירות VIP ללקוחות המותג. המוקד יעניק שירות בכל סוגיה - שירות, חוויית קנייה, אפטר סייל ועוד - כדי לספק שירות מיטבי, ממוקד לקוח ומכוון פתרון, תוך ליווי והכוונה של הלקוח במינימום זמן. כדי לקבל את השירות יש ליצור קשר עם עופר אבניר. לאחר שנציג החברה יבדוק את רישיון הכלי, הלקוח יקבל מסרון המבשר לו על הצטרפות לשירות ומספר ייעודי של מוקד אפריליה. לדברי קובי גילון, סמנכ"ל שיווק דו-גלגלי, מושק מוקד שירות רק ללקוחות המותג, עם נציגים אישיים אשר ילוו את הלקוח משלב הפנייה עד סגירתה מול המחלקות בארגון.

כחלק מהבטחה של שירות ממוקד לקוח וחוויית פרמיום, לקוחות Aprilia 660 יקבלו מיד לאחר קבלת האופנוע וסיום תהליך המסירה ברכה אישית במייל מסמנכ"ל השיווק שתכלול סרטון הדרכה והסבר על מערכות הטכנולוגיה והאפשרויות הטמונות בכלי שזה עתה קיבלו. לאופנועי אפריליה החדשים מערכות טכנולוגיות רבות שנועדו הן לשמור על שלומו של הרוכב והן להעצים את חוויית הרכיבה הדינמית. מגוון האפשרויות להתאמה אישית של האופנוע לרוכב עשוי להתגלות כמסובך למדי בשל ריבוי האפשרויות. הסרטונים בעברית צולמו, הוקלטו ונערכו בארץ, ומתארים את המערכות בדגמים אלו, את אופן התפעול של לוח השעונים, התצוגות והטכנולוגיה, בהתאם לשימוש הצפוי.

 

צילום: אסף רחמים.

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן