מגה דו
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

מיצוב מחירים לקטנועי אדוונצ'ר וספורט תיור של קימקו

26/08/2024
זמן קריאה: 2 דק'

מחירים אטרקטיביים יותר בקימקו. עופר אבניר, יבואנית KYMCO בישראל, מבצעת מיצוב מחירים מחדש לשני דגמי הקטנועים הבינוניים ספורטיביים שלה.

במסגרת זו עופר אבניר תעדכן את המחירים של קטנועי האדוונצ'ר והספורט תיור של קימקו: DTX360 יעלה 36,980 ש"ח (39,580 ש"ח לפני הפחתת המחיר), ו-Xciting VS 400 יעלה 39,980 ש"ח (44,680 ש"ח לפני הפחתת המחיר). התמחור החדש מתבצע עם תמיכת היצרן, שרואה חשיבות בשוק הישראלי, ומתוך רצון להגדיל את המכירות בקטגוריה הגדולה בתחום הקטנועים בישראל.

KYMCO DTX 360, קטנוע המקסי אדוונצ'ר של קימקו, הוא קטנוע דו-שימושי שמתחבר לטרנד החם של קטנועי אדוונצ'ר המשלבים את עולם הקטנועים עם אלמנטים של עולמות האדוונצ'ר הלוהטים בתחום הדו-גלגלי. ל-DTX 360 אלמנטים מעולם האדוונצ'ר: עיצוב מחודש לפלסטיקה עם מגן בוץ קדמי וכידון רחב, בסיס גלגלים קצר יותר, מושב גבוה לתנוחת ישיבה משופרת וצמד גלגלים קלים.

DTX 360, שנוצר על פלטפורמת הדאון טאון 350, מתאים לא רק לרכיבה בעיר אלא גם להרפתקאות מחוצה לה. הוא מיועד בעיקר לרוכבים המעוניינים בכלי המעניק חוויות נוספות מלבד שימושו ותפקודו היומיומי.

בדומה לדגם דאון טאון 350 המוכר היטב בישראל, לקטנוע מנוע ארבע פעימות בעל גל זיזים יחיד, מוזרק ומקורר נוזל, בנפח 320.6 סמ"ק. המנוע עומד בתקנות זיהום האוויר המחמירות של יורו 5 ומפיק 28.4 כ"ס ב-7,250 סל"ד ומומנט של 3.05 קג"מ ב-5,750 סל"ד.

ל-DT X360 מגן בוץ קדמי המאפיין אופנועים דו-שימושיים. הכידון בקטנוע רחב לטובת היגוי נוח על קרקע שאינה מאוזנת. תנוחת הישיבה הגבוהה יותר (800 מ"מ) משפרת את השליטה ואת ראות הרוכב. גלגלים קלי משקל וצמיגים בסגנון האדוונצ'ר משפרים את יכולת הרכיבה על תוואי משתנה ומאתגר.

לקטנוע החדש אבזור נוחות ובטיחות עשיר, הכולל בין השאר מערכת ללא מפתח המאפשרת גישה נוחה לרוכב, מערכת בקרת אחיזה המשפרת את יציבותו בכל תנאי דרך, לוח שעונים TFT צבעוני, תאורת LED מלפנים ומאחור לראייה מיטבית וחלל אחסון בנפח המתאים להכנסת שתי קסדות מלאות.

ל-KYMCO XCiting 400S מנוע חזק עם 35.4 כ"ס, עיצוב חדש וספורטיבי ומושב רוכב ומורכב נוח, מותאם לרכיבות ארוכות. למנוע מאפיינים ספורטיביים ונפחו 400 סמ"ק. חיבורי המנוע לשלדה חוזקו לטובת שיפור יכולת ההתנהגות הספורטיבית, ומשולש ההיגוי הוחלף בזוג משולשי היגוי כמו באופנוע. בכך נהפך המתלה הקדמי לקשיח יותר בעמידה תחת עומסי רכיבה ספורטיבית ואגרסיבית, ומאפשר היגוי חד ומדויק יותר.

גם הבלמים הקדמיים חדשים. הקאליפרים מלפנים מותקנים באופן רדיאלי סביב זוג הדיסקים הקדמיים, כמו באופנועי הספורט החדשים.

ב-XCiting 400S הושם דגש בנוחות של הרוכב והמורכב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ואביזרי נוחות כגון משקף קדמי גבוה יותר ומתכוונן באופן מכני ל-5 אפשרויות כדי לשנות את מיקום המשקף ללא שימוש בכלי עבודה; מושב הרוכב ומושב המורכב חדשים ומותאמים לרכיבות ארוכות; המושב כולל משענת גב גדולה יותר מזו שבהדגם היוצא.

בלוח השעונים מערכת Kymco Noodoe כמו בדגם AK550. ידיות הבלמים מתכווננות, תאורת הקטנוע הקדמית והאחורית היא LED, ושני תאי האחסון הקדמיים נמצאים בתוך החופה הקדמית ובהם חיבור V12. תאי האחסון ננעלים בעת נעילת הכידון בחניה. מושב הקטנוע ניתן לפתיחה מכפתור ייעודי על הכידון או באמצעות לחיצת המפתח במתג ההתנעה (סוויץ').

 

צילום: יצרן

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן