מגה דו
ניוזלטר מגה דו
מגה דו גיליון 209
לעמוד קודם

קטנוע חשמלי של גוגורו

21/12/2023
זמן קריאה: 1 דק'

חברת כלי הרכיבה החשמליים מטאיוואן גוגורו (Gogoro), הוכיחה את עצמה כאחת החלוצות בענף העירוני. החברה השיקה תוכניות טכניות נרחבות במגוון מדינות בעולם. המוצר והטכנולוגיה המוכרים ביותר של גוגורו הם שירות החלפת סוללות לקטנועים חשמליים. במדינות מסוימות, גוגורו משיקה קטנועים מקוריים, למשל בהודו.

קטנוע קרוס אובר GX250 (CrossOver GX250) מיועד לאזור שבו קטנועים וכלי רכיבה קומפקטיים מבוקשים ופופולריים מאוד. מצד שני, בהודו יש כבישים מורכבים מאוד ומסובכים, וגם בתנאים עירוניים צריך להתחשב במצב הרחובות. הקטנוע החדש פותח ככלי רכיבה עוצמתי שיכול לעמוד בלחצים ובתנאים של ערי מטרופולין הודיות, וגם מתאים לרכיבה בשטח בשעת הצורך. מנכ"ל ומייסד גוגורו, הוראס לוק (Horace Luke) אמר, כי הוא רואה פוטנציאל רב בשוק הדו-גלגלי בהודו.

גוגורו קרוס אובר 250 הוא קטנוע חשמלי שמיוצר בתוך הודו ומותאם לכבישים הודיים. על פי הודעה רשמית מהחברה, סדרת הכלים קרוס אובר מסמלת את הערכים והסטנדרטים הגבוהים שלה. בקטנוע החדש יותר מקום ישיבה, נפח מוגדל של תאי מטען ומרחק מחושב מהקרקע. יש לו שלדה חזקה ומחודשת.

מבחינה טכנולוגית, למנוע החשמלי מסוג דיירקט דרייב (DirectDrive) עוצמה של 2.5 קילוואט. מהירותו המרבית 90 קמ"ש, וטווח הרכיבה המוכח הוא 120 ק"מ על טעינה מלאה. החלפת הסוללות קלה מאוד ונגישה. הן עובדות לפי תוכנית החלפת סוללות של גוגורו, בדיוק כמו כלי רכיבה האחרים של המותג. מתלה מחוזק של הקטנוע מאפשר להרכיב עליו מטענים ומשקלים כבדים.

הדגם החדש יוצע קודם כל לחברות בדלי וגואה כקטנוע משלוחים, אבל יהיה זמין לרכישה גם באזורים אחרים של המדינה. בהוראס לוק הדגישו את החשיבות של כלי הרכיבה למשלוחים ("הובלה של הקילומטר האחרון") ודיברו על הפוטנציאל הכלכלי של ענף המשלוחים בשביל גוגורו. הקטנוע החדש צפוי להגיע לספקים ברבעון השני של השנה הבאה. הוא יהיה חלק מסדרה של שלושה קטנועים חשמליים לבחירת הרוכשים.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן