מגה דו
ניוזלטר מגה דו
מגה דו גיליון 221
לעמוד קודם

דגמים חדשים של במוו מוטורד בישראל

10/06/2024
זמן קריאה: 2.5 דק'

דלק מוטורס, יבואנית BMW MOTORRAD בישראל, מודיעה על תחילת השיווק בישראל של במוו M 1000 XR - דגם ביצועי קצה שפותח בשיתוף חטיבת M - ובמוו S 1000 XR החדשים. M 1000 XR החדש מבוסס על דגם S 1000 XR, שבדורו השלישי מתחדש בשיפורים בגזרות ביצועים, ארגונומיה, עיצוב ואבזור. שני הדגמים פותחו לרכיבות תיור דינמיות בכבישים מפותלים, ו-M XR מעניק חוויית רכיבה ספורטיבית ומאתגרת במסלולי המרוצים.

ל-M XR כנפוני M ופנסי LED קדמיים המעניקים לו מראה אגרסיבי ודינמי המאפשר לזהות אותו בבירור. לכך נוספת צביעה מיוחדת בגווני M המבדילה בין S 1000 XR ל-M XR. המראה הספורטיבי מקבל חיזוק בחלק האחורי החדש והצר בעזרת חיפויים רזים יותר, פתחי אוורור ממסלולי מרוצים וידיות אחיזה צרות יותר לנוסע.

בחבילת M Competition חלקי קרבון רבים כגון חישוקי M מקרבון, כנף אחורית M, מגן שרשרת M, חיפויי צד, כנף קדמית ורגליות לרוכב ולנוסע M.

לשני האופנועים ארגונומיה מעודכנת הכוללת מושב חדש בעל גאומטריה משופרת בגובה של 850 מ"מ המאפשר חופש תנועה רב לאורכו ולרוחבו. כך מתקבלים כושר תמרון גבוה יותר עם נוחות משופרת ברכיבות ארוכות או במסלול המרוצים.

ל-S 1000 XR החדש מנוע ארבעה צילינדרים טורי חזק המגיע מ-S 1000 RR, בעל הספק של 170 כ"ס ומומנט של 114 ניוטון מטר. לדגם M XR יותר כוח עם 201 כ"ס, מומנט של 113 ניוטון מטר ומשקל קל של 223 ק"ג.

ל-M XR תיבת הילוכים אחרת עם יחסי העברה קצרים יותר בהילוכים רביעי, חמישי ושישי בהשוואה ל-S 1000 XR, ולכן ההאצה וכוח המשיכה שלו חזקים יותר. כנפוני M משפרים את כוח ההצמדה, בלמי M עם קליפרים כחולים שפותחו במיוחד למסלולי המרוצים ומערכת מתלים מתקדמת מאפשרים לצמצם את התרוממות הגלגל הקדמי (וילי), להאיץ מוקדם יותר ולבלום מאוחר יותר בכניסה לפניות.

לאופנוע ארבעה מצבי רכיבה כסטנדרט - Rain, Road, Dynamic ו-Race - ושלושה מצבי רכיבה המיועדים למסלול המרוצים: Race Pro 1/2/3. לכך נוספים בקרת אחיזה דינמית (DTC) מהדור החדש עם חיישן הפועל בשישה צירים וחיישן זווית הטיה המשפרים את רמות הבטיחות והביצועים במהלך הרכיבה.

 

במוו M 1000 XR

 

מצב Race Pro כולל גם אפשרות להגדיר אפקט בלימה של המנוע לפי דרישת הרוכב, ומערכת Shift Assistant Pro מאפשרת להחליף הילוכים בלי לתפעל את ידית המצמד וכך להאיץ את האופנוע ללא הפסקות בהעברת הכוח. לרוכבי מסלול המרוצים עומדת מערכת העזר המתקדמת להחלקה בבלימה בכניסה לפנייה.

לוח המחוונים של M XR החדש דומה בעיצובו לזה שב-M RR, וגם הוא כולל אנימציית M המופיעה בעת הפעלת האופנוע. המסך מאפשר לקרוא את התצוגות באופן ברור גם בתנאי תאורה משתנים וקשים, והשליטה עליו מתבצעת דרך הבקר שבידית הכידון השמאלית. מאפייני התצוגה שודרגו, והם כוללים כעת שלל פעולות חדשות כגון מד מהירות מנוע המהבהב עם נורית החלפת ההילוכים, ובעת רכיבה במסלול המרוצים, הרוכב יכול להציג את נתוני זמן ההקפה, זוויות ההטיה, עוצמת הבלימה, זמן ההקפה המהירה ביותר ועוד.

נקודות עיקריות נוספות - M 1000 XR: מושב ספורטיבי מתקדם, מפלט ספורטיבי מבית אקרפוביץ', ארגונומיה המתמקדת ברכיבות ספורטיביות ארוכות ובמסלולי מרוצים, מצבר M קל-משקל, שקע טעינה USB אחורי, בקרת שיוט אלקטרונית, ידיות מתחממות, משכך היגוי מתכוונן, ידיות מצמד ובלם M.

נקודות עיקריות נוספות - S 1000 XR: זרימת אוויר משופרת למנוע, בולם אחורי משודרג המשפר את הרגישות ואת רמת הנוחות, חרטום בעיצוב חדש, מצבר חדש בעוצמה של 12 אמפר שעה (9 אמפר שעה בדגם הקודם), מערכת Keyless Ride, זנב משודרג עם פתחי אוורור ספורטיביים, שקע טעינה USB, פנס ראשי Pro כסטנדרט.

דגם M 1000 XR מגיע לישראל ברמת גימור Competition המאובזרת ביותר, בצביעת Blackstorm metallic/M Motorsport. מחיר: 245,000 ₪.

דגם S 1000 XR מגיע לישראל ב-3 רמות גימור: Race (אפשרות לגרסת מתלים נמוכים) - 159,900 ₪; רמת גימור Sport - 163,000 ₪; רמת גימור M - 190,000 ₪.

 

במוו S 1000 XR

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן