בקר עוצמה חדש לאופנועים חשמליים
אופנועים חשמליים מקבלים לא מעט ביקורת, אבל בדרך כלל אין תלונות על מחסור בכוח או מומנט. מנועים חשמליים מספקים כוח בקלות. בשונה מאופנועי דלק, מנועים חשמליים נותנים דחיפת מומנט מיידית. חברת האביזרים והמערכות לאופנועים ריביד (Ryvid) משיקה רכיב חדש שעשוי לשפר את נתוני המומנט והעוצמה החשמלית אף יותר. חובבי אופנועים רבים הרימו גבה, ואפשר להבין למה.
בשביל להבין את הרציונל של ריביד מאחורי הפיתוח החדש, צריך להתעמק בשיתוף הפעולה החדש שלה עם ASI (Accelerated Systems), חברה שמספקת פתרונות בתחום מערכות הנעה והאצה. שתי החברות אחראיות לייצור ופיתוח של בקר עוצמה חדש לאופנועי ריביד. שני הדגמים של החברה, אנת'ם (Anthem) ואאוטסט (Outset), מבוססים על אותה מערכת הינע עם סוללת 4.3 קילוואט לשעה שמחוברת למנוע בעוצמת 72 וולט עם מערכת קירור אווירית. בגרסה הסטנדרטית, האופנועים מספקים מומנט של עד 20 כ"ס ו-339 ניוטון מטרים.
המומנט היה מרשים עוד לפני השדרוג הטכני, אך נראה שלקבוצה מסוימת של רוכבים עירוניים, אפילו זה לא מספיק. אנשים תמיד רוצים יותר, וכאן ASI נכנסת לתמונה.
ההודעה הרשמית מסבירה כי ריביד, יצרנית אופנועים חשמליים מקליפורניה, מציעה ללקוחות אפשרות חד-פעמית לשנות את חוויית הרכיבה שלהם עם הוספה של בקר עוצמתי חדש מבית ASI. הרכיב מותקן בתוך שלדת האופנוע ומקפיץ את הנתונים הטכניים שלו עד 27 כ"ס ומומנט של 452 ניוטון מטרים. הבקר החדש עולה 800 דולרים ואפשר להזמינו ישירות מהאתר של ריביד. מי שרוכש אופנוע מדגם אאוטסט עד סוף חודש יולי, מקבל את הבקר החדש במתנה.