מגה דו
ניוזלטר מגה דו
מגה דו גיליון 226
לעמוד קודם

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את משפחת ה-DUKE המחודשת בישראל

13/08/2024
זמן קריאה: 4 דק'

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, משיקה את משפחת ה-DUKE המחודשת בישראל. דגמי הכביש בכללותם ומשפחת ה-DUKE בפרט אשר החלה את דרכה בעולם לפני 30 שנים, תמיד נהנתה מפופולאריות וצמיחה מתמדת בישראל הודות לתכונות האופי הייחודיות של אופנועי KTM, בהן כמובן ההנאה מהרכיבה. לאחרונה ערכה היצרנית KTM חידוש מקיף למשפחת ה-DUKE וכעת, ה-390 DUKE, ה- 790 DUKEוה-1390 SUPER DUKE מושקים בישראל.

הדור הרביעי לספינת הדגל של KTM, ה-1390 SUPER DUKE החדש מושק בשתי גרסאות, ה-R וה-EVO. כמעט 30 שנים מאז הופיע ה-SUPER DUKE הראשון בשנת 2005, ה-990 SUPER DUKE, צמד הגרסאות ל-SUPER DUKE החדש ממשיכות את הסיפור האבולוציוני של המשפחה החייתית. המספרים מדגימים חלק מהסיפור, אך לא את כולו - כדי לחוש בהמשך, תצטרכו להחזיק חזק ולרכוב! 190 כ"ס ו-14.7 קג"מ עוברים אל האספלט בעוצמה וביעילות, מטיסים את החיה לביצועים שלא נראו עד כה.

צמד גרסאות ה-1390 SUPER DUKE ימכרו בישראל עם אחריות מלאה ל-3 שנים ללא הגבלת ק"מ (בתנאי לטיפול במוסכי KTM המורשים) וכן עם החבילה האלקטרונית TECK PACK המלאה ללא עלות כסטנדרט.

מפרט טכני

מנוע: V-טווין 75 מעלות, 4 שס' לציל'

נפח: 1,350 סמ"ק

הספק: 190 כ"ס ב-10,000 סל"ד

מומנט: 14.7 קג"מ ב-8,000 סל"ד

יחס דחיסה: 13.2:1

קירור: נוזל

מצמד: מחליק, ברמבו

מתלה קדמי R: WP APEX מזלג הפוך, 48 מ"מ, כוונון מלא, 125 מ"מ מהלך

מתלה קדמי R EVO: WP APEX-USD, 48 מ"מ, סמי-אקטיבי

זווית מזלג: 24.7 מעלות

מתלה אחורי R: זרוע חד צדית, בולם יחיד WP APEX-USD, סמי-אקטיבי

מתלה אחורי R EVO: זרוע חד צדית, בולם יחיד WP APEX

בלם קדמי: צמד דיסקים 320 מ"מ, קאליפרים מונובלוק רדיאליים ברמבו סטיילמה

בלם אחורי: דיסק 240 מ"מ, קאליפר 2 בוכנות, ברמבו

ABS: רב-מצבי

צמיג קדמי: 120/70 R17

צמיג אחורי: 200/55 R17

בסיס גלגלים: 149.1 ס"מ

מרווח גחון: 149 מ"מ

גובה מושב: 83.4 ס"מ

מכל דלק: 17.5 ליטר

משקל (יבש): 200.5 ק"ג

מרווח טיפולים: 15,000 ק"מ או שנה

מחירים:

KTM 1390 SUPER DUKE R: 164,990 שקל

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO: 179,990 שקל

 

KTM 790 DUKE

בעקבות ביקוש מצד הלקוחות הרוכבים, KTM החליטו לחזור ולשווק את ה-790 DUKE המחודש. דגם זה אשר פרץ לקטגוריית נפח הביניים ב-2017 ועורר אותה עם התנהגות כביש חדה במיוחד, בלמים חזקים, מתלים מתקדמים ומנוע נמרץ בהספק של 95 כ"ס, חוזר אל התחרות וממלא את הוואקום שנוצר מאז פסק שיווקו. דגם זה חוזר עם כל שלל התכונות שהפכו אותו למסעיר בקבוצתו, בנראות חדשה לגמרי ובמחיר שמצב אותו בקצה הפירמידה בתחומי התמורה וההנאה לשקל וכעת, גם לבעלי רישיון מוגבל ל-47 כ"ס.

ה-790 DUKE מציע תמהיל מדויק בין משקל קל במיוחד, תפוקת מנוע גבוהה (95 כ"ס, 8.8 קג"מ) והתנהגות כביש חדה מאוד אשר יוצרים חוויית רכיבה נמרצת וספורטיבית לכביש הציבורי. מתלי WP APEX בכיול חדש (קפיצים פרוגרסיביים) מבטיחים חיבור מצוין לכביש ושפע חושה שעוברת לידי הרוכב. המערך האלקטרוני המלא שכולל בחירה בין מצבי רכיבה כמו RAIN, STREET, SPOET ואף מצב TRACK המשפיעים על תגובת המצערת ופעולת הבקרות האלקטרוניות (9 מצבים לבקרת האחיזה, 'קוויקשיפטר', בקרת ווילי, בקרת זינוק, ABS בהטיה), מציעים לרוכבים מגוון אפשרויות התאמה אישית בהתאם לאופים, סגנון והמקום בו הם רוכבים, לצד בטיחות גבוהה וסלחנות בכל תנאי הדרך. מסך ה-TFT מתממשק עם הטלפון החכם ואף מגיע עם חיישן תאורה להתאמת בהירות התצוגה. KTM אף מציעים מגוון רחב מאוד של אביזרים וציוד להמשך התאמה אישית של האופנוע לרוכביו בקטלוג ה-POWER PARTS וה-POWER WEAR.

ה-790 DUKE יימכר בישראל עם אחריות של 4 שנים ללא הגבלת ק"מ. (בתנאי לטיפול במוסכי KTM המורשים)

מחיר: KTM 790 DUKE: 59,990 שקל

 

KTM 390 DUKE

KTM חוזרת למרכז הבמה בפלח השוק הגדול ביותר עם ה-390 DUKE החדש. האופנוע שהפך למבוקש במיוחד בקרב רוכבים צעירים עבר עדכון נרחב, הגדול ביותר מאז הופיע הדגם בעולם בשנת 2011 שכולל שיפורי ביצועים, התנהגות, בטיחות וכמובן הנאה מהרכיבה. עבור שנת 2024, תוכננה שלדה חדשה בשני חלקים - שלדה מרכזית ותת שלדה חדשים לגמרי, זרוע אחורית חד-צדית קלה וקשיחה, אשר מציעים קשיחות משופרת, תחושה טובה יותר לרוכב, צוואר היגוי ומשולשים חדשים בזווית משופרת ויחד הם מחדדים את ההתנהגות וההנאה לרוכבים.

הזרוע האחורית החדשה אפשרה למקם מחדש את הבולם האחורי, מה שתרם בתורו להגדלת נפח תיבת האוויר והנמכת גובה המושב ללא השפעה על ההתנהגות - מה שעשוי להגדיל עוד יותר את השימושיות והידידותיות לקהל גדול יותר של רוכבים. במקביל, גם היצע המנועים התחדש לגמרי וכעת הם קלים וחזקים מבעבר, בהם מנוע הסינגל בנפח 399 סמ"ק אשר בנוסף קיבל שדרוגים בראש המנוע ובתיבת ההילוכים ועומד כעת גם בתקן יורו 5.2.

בנוסף לכך, ה-390 DUKE קיבל גם מערך אלקטרוני חדש ובו מצבי רכיבה RAIN ו-STREET ואף מצב תצוגה TRACK לראשונה בדגם זה הכולל גם בקרת זינוק. בנוסף לכך ישנן גם בקרות יציבות ואחיזה מקוריות, מצב סופרמוטו ב-ABS (ניתוק המערכת מהגלגל האחורי), לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 5 אינץ' הניתן לממשוק עם הטלפון החכם ואף את מערכת 'קוויק-שיפטר+' (כאופציה).

KTM 390 DUKE יימכר בישראל עם שנתיים אחריות ללא הגבלת ק"מ

מחיר: KTM 390 DUKE: 39,990 שקל


*כל המחירים כוללים מע"מ ואגרת רישוי.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן