מגה דו
ניוזלטר מגה דו
מגה דו גיליון 232
לעמוד קודם

קטנועי במוו לשנת 2025

17/11/2024
זמן קריאה: 1 דק'

BMW מתכוונת להרחיב את נוכחותה בתחום כלי הרכיבה העירוניים הקומפקטיים בשנה הבאה, עם שדרוגי הקטנועים C400 לאורך כל סדרת הדגמים. הקטנועים ישודרגו לרמות אבזור סטנדרטיות ויוצעו גם מגוון רחב של תוספות לבחירה.

הקטנוע המקורי הושק בשנת 2018. דגם C400X הוא כלי רכיבה עירוני מודרני, וה"אח" שלו, C400GT (ראשי תיבות של Gran Turismo), הוא קטנוע משופר שמיועד לרכיבות ארוכות יותר. לשני הדגמים מנוע 350 סמ"ק עם צילינדר אחד. לקראת שנת 2025 עבר המנוע כמה שינויים טכניים כדי להתאים לתקן הסביבתי Euro5. במוו הצליחה לשנות את מבנה המנוע בלי לגרום לקטנועים לאבד מהביצועים הטכניים. עכשיו, אחרי שהותאמו לתקן סביבתי העדכני, הקטנועים החדשים הרבה יותר בטוחים וידידותיים לסביבה כמובן.

הודות להוספה של יחידת מדידה אינרציאלית, מערכות בלימה ABS ובקרת הגרירה זמינות כחלק מהאבזור הסטנדרטי של הקטנועים. BMW גם מספקת מערכת בלימה דינמית (DBC), שמזהה מקרים שבהם הרוכב ממשיך ללחוץ על משנק ההאצה תוך כדי בלימה. כך המערכת מונעת מהקטנוע "להתבלבל" ולנסות להאיץ תוך כדי בלימה כאשר המערכות של כלי הרכיבה מקבלות שתי פקודות מנוגדות.

לקטנועים המחודשים שדרוגים לאבזור ויזואלי, עם מסך מולטימדיה חדש כסטנדרט. המערכת מתחברת למכשירים סלולריים ומספקת גישה לנגן מוזיקה, למערכת ניווט בסיסית ולשיחות מהסמארטפון. המסך מספק את כל המידע הדרוש למצב הטכני של הקטנוע. הרוכב יוכל אפילו להטעין את המכשירים הניידים שלו תוך כדי רכיבה בכיס טעינה ייחודי עם חיבורים.

לשני הדגמים של הקטנוע תאי מטען מוגדלים, עד 12 ליטרים יותר נפח לעומת הדגמים המקוריים של הקטנוע. אפשר להזמין גם תא מטען עליון בנפח 43.5 ליטרים. תא המטען יכול להכיל עד עשרה ק"ג.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן