דוקאטי משיקה מולטיסטרדה חדש
דוקאטי (Ducati) השיקה אופנוע שטח חדש, מולטיסטרדה (Multistrada V2), בתערוכת האופנועים הבינלאומית אינטרמוט (Intermot) שהתקיימה בקלן שבגרמניה. לאופנוע מנוע עם שני צילינדרים בנפח 890 סמ"ק. אותו מנוע הושק לראשונה כחלק מאופנוע הכביש החדש דוקאטי פניגלה (Ducati Panigale V2), שיצטרף לסדרת הדגמים של היצרן האיטלקי בשנה הבאה.
מולטיסטרדה החדש אמור להיות קל יותר מהדור הקודם שלו. אופנוע מולטיסטרדה הקודם יוצר משנת 2022 וצויד במנוע 937 סמ"ק שאותו "חלק" עם אופנוע שטח אחר, דזרטX (DesertX). האופנוע החדש שוקל 202 קילוגרמים עם מכל דלק ריק. לדגם החדש יותר עוצמה טכנית בהשוואה לדגם היוצא. המנוע מפיק 113 כ"ס, והמומנט המרבי שמבטיח היצרן הוא 90.8 ניוטון-מטרים.
המנוע נמצא בתוך שלדת אלומיניום אחידה ונתמך על ידי תת-שלדה מפלדת אל-חלד. גם זרוע מסתובבת אחורית מיוצרת מאלומיניום. למרות שינויים נקודתיים בפן הטכני ובפן הוויזואלי, אופנוע מולטיסטרדה החדש יהיה זמין בשתי אופציות אבזור (סטנדרטית ו-S). יש לו גלגלי 17 ו-19 אינץ'.
פרופיל צד חד של האופנוע מזכיר שזה עדיין דוקאטי ממשפחת השטח היוקרתית בעולם. קווי העיצוב יוצרו בהשראת אופנועים ספורטיביים של המותג האיטלקי. אשר לדוקאטי המודרני, מדובר במשהו מעבר למראה חיצוני. המעצבים והמהנדסים של החברה חשבו על צורת אופנוע שתגן על הרוכב מאלמנטים בטבע כגון אבנים או חצץ מהכביש או בשטח. אזור הישיבה של האופנוע מתוכנן באופן שרגלי הרוכב אינן מושפעות מחום המנוע בזמן פעולה.
לשתי הגרסאות של האופנוע החדש גלגלים עם צמיגי שטח פירלי סקורפיון (Pirelli Scorpion). לאופנוע מהלך מתלה קדמי 170 מ"מ ללא קשר לסוג המתלים - רגילים או אלקטרוניים. בחבילה הטכנולוגית חמישה מצבי רכיבה עם מגוון נתונים ותכונות טכניות שאפשר לשנות ולשדרג לפי רצונו האישי של הרוכב. בקרת שיוט, מערכת נעילת גלגלים ומנוע ובקרת גרירה זמינים בחבילה הסטנדרטית.