מגה דו
ניוזלטר מגה דו
מגה דו גיליון 235
לעמוד קודם

שדרוגים נקודתיים באופנוע ימאהה XSR900

24/12/2024
זמן קריאה: 1 דק'

אופנוע הכביש הספורטיבי Yamaha XSR900 יקבל כמה שדרוגים ושינויים נקודתיים לקראת השנה החדשה. האופנוע יצויד במסך מידע גדול (חמישה אינצ'ים). ברמה הטכנית, האופנוע יותאם לסטנדרטים הסביבתיים Euro 5+. הוא ישמור על כל הנתונים הוויזואליים שהופכים אותו לאחד מדגמי רטרט-ספורט המעניינים ביותר, אך הוא עדיין נראה שונה מאוד מהאופנוע שסופק לכלי תקשורת מקצועיים למבחני רכיבה מוקדם יותר השנה.

באילו שדרוגים ושינויים מדובר? ברמה הטכנית, האופנוע יישאר קרוב מאוד לדור הקודם. בזכות התאמה חכמה של המנוע לתקנים הסביבתיים העדכניים, הוא לא מאבד מהעוצמה הטכנית שלו ועדיין מספק 117 כ"ס ומומנט מרבי של 92.1 ניוטון-מטרים. נפח המנוע - 890 סמ"ק.

לאופנוע החדש שלדת אלומיניום "חשופה" וגלגלי ברזל מוצקים. במערכת הבלימה בלמי ברמבו (Brembo). הרוכב מקבל מערכת בלימת חירום ABS ומערכת בקרת שיוט בחבילה אלקטרונית סטנדרטית. גובה המושב הוא 810 מ"מ. ימאהה המחודש שוקל 193 קילוגרמים בלבד. נראה שבחברה מבינים שהאופנוע זכה לפופולריות רבה בקרב רוכבים בכל העולם גם בצורתו הנוכחית, לכן הוחלט לא לשנות את המבנה הטכני שלו במידה קיצונית.

בדיוק כמו הגרסה המקורית שלו, האופנוע המחודש שומר על קווי דמיון ברורים בינו לבין אופנוע MT-09. למעשה, לשני הדגמים אותו מנוע עם שלושה צילינדרים. לא מפתיע שהמספרים הטכניים דומים למדי. מערכת הבלימה ומבנה המתלים נשאר, עם 298 מ"מ של מהלך מתלה מלפנים ו-245 מ"מ מאחור.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן